יריבות או לא - מייגן וקייט יודעות לבחור שמלות

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 11/04/19 19:51 ו בניסן התשעט

יריבות או לא - מייגן וקייט יודעות לבחור שמלות
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

גם את עמוק בתוך הניקיונות של פסח? ומה עם שמלת החג? עדיין לא יצא לך אפילו לחשוב לכיוון? אני מזמינה אותך לגלות איזו שמלה תחמיא לך, כי הגזרה הבאה, מחמיאה לכל מבני הגוף!


הבסיס לבחירת בגדים טובים, הוא לבחור גזרה נכונה ומידה נכונה. בנוגע למידה: בדקי שהבגד לא צמוד מידי, צמוד זה לא מחמיא, וברוב המקרים מרחיב. ומצד שני, בדקי שהבגד לא גדול מידי, בגד גדול מידי גם מרחיב.

עוד דבר ממש חשוב, בדקי שהתפר המחבר בין שרוול וכתף, עומד בדיוק במקום שלו, בדיוק בעצם הכתף. לרוב מבני גוף זה לא מחמיא כאשר הכתף גולש למטה. גם בהריון חשוב שבשאר החלקים שלא רחבים, הבגד יעמוד במקום, ולא גדול מידי.



 

ובנוגע לגזרה: חיתוך במותן. אין לי דרך להגיד את זה אחרת, אבל גזרה של שמלה הנחתכת במותן, והחלק התחתון שלה מתרחב - מחמיאה לכולן.

מי שלא פרופורציונאלית בפלג הגוף התחתון - זה מטשטש, גם מי שרחבה שם וגם מי שצרה מידי שם. 

החיתוך צריך להיות במקום, ולא נמוך, אלה כני סמ' מעל הטבור.

/>  

גם בהריון, חשוב להפריד בין חזה לבטן, ואם השמלה דווקא עושה מראה מחובר, אפשר פשוט לקשור חגורה מתחת לחזה.

https://twitter.com/mmarklefancom/status/1107716125633232897


ואם השמלה בעלת פנסים אשר יוצרים הצרה מתחת לחזה, זה מספיק.


כאשר את הולכת לירידים או לחנויות, קחי בחשבון את הכללים האלו.


חג שמח!

 

לטורים קודמים

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים"  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,0585800020. רוצה לדעת מה בדיוק הצבע שמתאים לך? חפשי בגוגל או בפייסבוק את ערכת "צבע מבפנים", שכוללת אבחון דרך סרטון ושאלון, חוברת הדרכה לאיך לשלב צבעים, וערכה המגיעה בדואר.