מייגן והארי מגדירים גבולות מחדש לבית המלוכה

הדוכסים מסאסקס, אשר צפויים להרחיב את המשפחה בסוף החודש, פתחו חשבון אינסטגרם נפרד מהחשבון הרשמי של בית המלוכה. צעד שהתקבל באהדה רבה בקרב הציבור הרחב, אך המשמעויות שלו תהיינה מהותיות בטווח הרחוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/19 17:44 כח באדר ב'

מייגן והארי מגדירים גבולות מחדש לבית המלוכה
צילום: shutterstock

רגע לפני מועד הלידה המשוער, הדוכסים מסאסקס - הנסיך הארי ורעייתו מייגן, פתחו חשבון אינסטגרם רשמי, אשר ישרת אותם בלבד. הצעד סחף תגובות נלהבות, וצבר למעלה משלושה מיליון עוקבים תוך ימים ספורים. בכל זאת, השניים הם לא סתם זוג מלכותי.

 

אלא שהצעד החביב מעיד על משהו גדול הרבה יותר. לאחר שביקשו מהמלכה אליזבת רשות לנהל את ענייניהם ומטרותיהם באופן אישי, כלומר, לנהל את החצר שלהם באופן פרטי, וסורבו. ביקשו השניים להשאיר לעצמם לפחות את האהדה הציבורית, ולכוון אותה למטרותיהם האישיות.

במקרה או שלא, מיד לאחר פתיחת החשבון, החלה להתפרסם העובדה כי המלכה אליזבת אוסרת על מייגן  מזה זמן מה, לענוד את תכשיטיה של דיאנה המנוחה, אמו של הארי, מה שבהחלט מותר לקייט, גיסתה. עובדה שאם אכן היא נכונה, מסבירה בהחלט את אחד מהמניעים לצעד של השניים.

 

בכך למעשה, מתנתקים מייגן והארי מחשבון האינסטגרם הרשמי של בית המלוכה, אשר משרת גם את קייט וויליאם, הדוכסים מקיימברידג', ובנוסף, יאפשר להם להחליט בדיוק אילו תמונות שלהם יעלו, ומהיכן.

עובדה משמעותית לאור כך, שבסוף החודש מייגן צפויה ללדת את ילדם הראשון. וככל הנראה, בני הזוג לא יקיימו את המסורות המלכותיות הרשמיות, כמו לצאת לאחר הלידה לצילום ראשון עם התינוק על מדרגות בית החולים, מה שדיאנה עשתה עם וויליאם והארי, וכן קייט עם ילדיה. נראה שהשניים יעדיפו שלא לחשוף את הצאצא המלכותי כל כך מהר למצלמות.

 

בכך, מתחילים הדוכסים המורדים לייצר סדר חדש בארמון, לשבור מסורות ולהגדיר גבולות. רגע אחרי הלידה, צפויה להתחיל בארמון תקופה חדשה, שתביא איתה לא מעט הרמות גבה. הילד השובב של הארמון, יהפוך לאב, שינסה בכל תוקף, למנוע מילדיו את המחויבויות הרבות שהותירו בו משקעים בצעירותו. ובדיוק לשם כך, נישא לאישה אקטיביסטית וחזקה, שתהיה שם בשבילו בשביל ליצור מהפך.