למייגן וקייט סגנון לבוש שונה לחלוטין

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 24/01/19 12:03 יח בשבט התשעט

למייגן וקייט סגנון לבוש שונה לחלוטין
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

באופן טבעי, כאשר יש שניים, נוצרת האפשרות לראות את היחסיות, ובאופן אוטומטי אנחנו מתחילים להשוות. ככה זה בכל דבר, בין אחים, בין ילדים, בין בתים, ואפילו בין חפצים. אז מעניין מאוד להשוות בין סגנונות הלבוש של הדוכסיות.


הסגנון של קייט הוא הרבה פעמים שמלות או שני חלקים - חצאית וג'קט באותו סגנון. ניכר בהחלט שזהו הסגנון האהוב עליה. בדים חלקים, בגזרת A, וכמעט תמיד שיער פזור באותה תסרוקת.

 

מייגן לעומתה, לפחות בזמן האחרון, מתלבשת בסגנון נועז יותר, ויצירתי. שילובי צבעים, הדפסים, אקססוריז מיוחדים. סגנון יצירתי זה, מתבטא אצלה בעיקר בגזרות מרשימות וגדולות.

 

 

שני הסגנונות הם בסדר גמור, אין סגנון אחד שיותר טוב או פחות טוב. השאלה מה רוצים לשדר, ומה את מרגישה מבפנים.

 

 

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים", היכנסו לאתר והורידו את "המדריך החינמי ליצירת 20 שילובים מ-9 פריטים בלבד", מדריך שיאפשר לך לפתוח ארון הבגדים שלך כל בוקר מחדש בשמחה!  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,0585800020.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן