כך תתאימי את המטפחת ללוק מנומר ומנוקד!

שיטוט ברחבי הקניונים, אתרי האופנה והרשתות החברתיות לא משאירים מקום לספק, טרנד המנומר חזר וכבש את עולם האופנה ובגדול

חדשות כיפה יהודית רצאבי 29/08/18 12:29 יח באלול התשעח

כך תתאימי את המטפחת ללוק מנומר ומנוקד!
צילום: יהודית רצאבי

יש יגידו פרינט מיושן עם קונוטציה שלילית, יש שיגידו פרינט בסיסי ועל-זמני, מה שבטוח - הוא כאן, ואפשר למצוא אותו כמעט על כל דבר, מבגדים ועד נעליים, תיקים, סיכות, וכמובן מטפחות. אז איך משלבים אותו נכון מבלי להיראות בתחפושת של נמר? ואיך משלבים עם כיסוי ראש?הנה כמה טיפים:

הכלל הראשון, והסוד ללוק נקי: לבחור פריט מנומר אחד בכל הופעה.

חשוב להדגיש שיש כמה סוגי מנומרים מגווני המקור של חום/ חרדל/ שחור ועד לכחולים עדינים, ואפילו ורודים, העיקר ההדפס החייתי, מה שנותן לנו קשת צבעים רחבה להתאמה. משבחרת את הפריט, נסי להרכיב לוק שבסך הצבעים הכללי, מחמיא למנומר אבל לא מכביד את ההופעה.

הנה כמה דוגמאות:

אם בחרת שמלה מנומרת, טופ או חצאית –שלבי אותה עם מטפחת בצבע חלק ואקססוריז עדינים

צילום: אחינועם אביטל, שמלה: לידוסה.

 

צילום: יהודית רצאבי, שמלה: סיוון קינן

 

צילום: יהודית רצאבי, ג'קט: ASOS

 

אם את פחות בעניין של בגד מנומר, את יכולה להסתפק בהדפס על אקססוריז: עגילים, נעליים וכמובן מטפחות מנומרות יעשו את העבודה,  ואז השמיים הם הגבול מבחינת התאמת הלוק.

אני ממליצה לקשור את המטפחות המנומרות דווקא בקשירות בהשראה אפריקאית, שנותנת להדפס טוויסט מגניב ועכשווי.

צילום: מיקה יסוד

 

עוד פרינט קלאסי שחוזר כל כמה שנים ועכשיו נמצא בשיאו, זה הדפס הנקודות ה- POLKA DOTS, שבניגוד למנומר הרבה יותר קל להתאים אותו למרבית הלוקים. גם הנקודות כמו המנומר יפה מאד כמטפחת, וניתן לשדך אותו למראה הנקי עם פריטים חלקים וצבעים משלימים. אם את אוהבת הרבה נקודות אז שמלה / טופ / חצאית מנוקדת בשילוב מטפחת בצבע תמיד יעשה את העבודה.

עוד אופציה, לנשים שלא מפחדות משילובים לנסות ולשלב את הנקודות גם עם הדפסים אחרים ולאו דווקא עם צבעים חלקים תואמים. מה שכן, חשוב שתקפידי על היחס בין ההדפסים שאת מתאימה, אם בחרת בנקודות קטנות אז אפשר לשלב פרינט גדול ולהפך..

גם ההדפס המנומר וגם הנקודות הם הדפסים על עונתיים ובעלי מעמד בהיסטוריית האופנה העולמית, ולנו בזכות המטפחת קל יותר ליישם את הטרנדים, מספיקה מטפחת אחת ואת שם.

 

 

לטור הקודם, היכנסו



הכותבת: יהודית רצאבי, בעלת מותג האופנה "קוקט" ובעלת עמוד האינסטגרם "קוקטסטייל" בו ניתן לקבל השראה לשילוב בין בגדים וטרנדים עכשווים עם כיסוי ראש מלא.