מתארגנת לאירוע? כך תבחרי מטפחת שתתאים לבגד!

הקיץ בשיאו, ונדמה שחוץ ממדוזות, חום ולחות הוא מביא עימו ברוך השם חתונות, והרבה. וחתונות מביאות איתן המון שאלות, העיקרית שבהן (אחרי כמה כסף לשים במעטפה), היא מה ללבוש? ארוך או קצר? עקבים או שטוח? עגילים או שרשרת? ומה עם תיק? אבל השאלה שמטרידה אותנו יותר מהכל, היא כיצד לשלב בכל הבלאגן הזה גם כיסוי ראש..

חדשות כיפה יהודית רצאבי 23/08/18 09:10 יב באלול התשעח

מתארגנת לאירוע? כך תבחרי מטפחת שתתאים לבגד!
צילום: יהודית רצאבי

אז בשביל זה אני כאן, והנה כמה  טיפים שיעזרו לך לצלוח את המשימה:
כיסוי ראש הוא הכתר שלנו, ואני בעד לאפשר לו באירועים לנצנץ ולזרוח. ויש המון אופציות, לונגים מנצנצים בשלל גוונים שניתן לקשור בצורות שונות, (אפשר למצוא סרטוני הדרכה ברשת), מטפחות בצבעים מטאליים על סקאלת הזהב, הניוד, והכסף. יש מטפחות טול בשילוב פנינים, מטפחות פאייטים, מטפחות עם אפליקציות וחרוזים ומה לא..אפילו מטפחות של יום יום, רק עם טקסטורה מעניינת או בצבעוניות מתאימה יכולות לעשות את העבודה.

צילום: Judith weisberg

 

 

אז איך משלבים אותן נכון? 

אם בחרת בבגד צבעוני עם הדפס, תחליטי מה הצבע בהדפס שאת רוצה להדגיש, ותבחרי בצבע זה את המטפחת.

צילום: יהודית רצאבי

 

אם בחרת בשמלה חלקה – תבחרי מטפחת עם טקסטורה או הדפס בצבע שיכול להקפיץ את הלוק, אני ממליצה על צבעים משלימים. אם את  מעדיפה מטפחת חלקה או בגוון דומה אז דאגי לטוויסט צבעוני באקססוריז. 

צילום: יהודית רצאבי

 

אופציה נוספת, שהיום הפכה לטרנדית במיוחד, היא הכובעונים של משפחות האצולה האירופאיות.
ניתן למצוא אצל מעצבות רבות את הכובעונים הקטנים בצורת קשתות או סיכות שניתן בקלות להוסיף על כיסוי הראש המלא וכך כל הלוק הופך לשיקי ואצילי.

כך או כך, מטפחת משדרגת מאוד את ההופעה, מעניקה מראה ייחודי רק לך, ועם הקשירה הנכונה, בצבע הנכון, הלוק שלך יראה מעניין ושיקי הרבה יותר.

 

 

 

הכותבת: יהודית רצאבי, בעלת מותג האופנה "קוקט" ובעלת עמוד האינסטגרם "קוקטסטייל" בו ניתן לקבל השראה לשילוב בין בגדים וטרנדים עכשווים עם כיסוי ראש מלא.

\