והפעם: נלמד מקייט כיצד להתלבש לפעילות ספורטיבית!

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 30/08/18 09:15 יט באלול התשעח

והפעם: נלמד מקייט כיצד להתלבש לפעילות ספורטיבית!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

החזרה לשגרה באה לטובה, מצד אחד כולנו נחזור פחות או יותר לשגרה הקודמת, ומצד שני זו הזדמנות לפתוח דף חדש. שנה חדשה, שגרה חדשה, זה הזמן לעשות משהו חדש שלא עשית עד עכשיו. ספורט, לדוגמה.

למי שרוצה להתחיל להתאמן בנוחות, אך יחד עם זאת לשמור על כללי הצניעות, ואולי חוששת שזה לא אפשרי, הבאתי כמה טיפים איך בכל זאת ניתן לשלב הכל, הסוד הוא, ליצור מראה נוח, קליל, אך יחד עם זאת מחמיא.

כל הצבעים הנייטרלים כמו לבן, אפור, שחור וכחול, או צבעים זוהרים, ירוק וורוד, בהחלט יהיו שימושיים וישדרו את הרוח הספורטיבי. חשוב להקפיד כי הבדים יהיו חלקים ללא הדפסים.


בתור חולצה, בחרי בד כותנה, אבל לא אריג, אלא סריג. זה בד כמו חולצות טי-שרט, מצד אחד גמיש ואוורירי, ומצד שני לא נצמד כמו לייקרות למיניהן.

יש היום מבחר גדול חולצות כאלו גם ברשת, וגם בחנויות כמו basic u, zap, בתמנון ראיתי חולצות כאלו בקיץ, ואפילו עם שרוול 3/4.

/>
ועוד טיפ חשוב: הכניסו את החולצה לתוך החצאית, זה מראה המחמיא לרוב מבני הגוף.

בחרי בחצאית פשוטה עם גומי, עדיף בגזרת A, שוב מבד סריג, אבל יותר יציב כמו ג'רסי (ושוב ממש ממש לא לייקרות). אפשר למצוא כאלו בלורד קיטש, זאפ, זויה ועוד.

לכיסוי ראש ספורטיבי במיוחד, בחרי כובע קסקט, או כובע רחב שוליים מקש. משקפיי שמש, נעלי ספורט מסוגננות כמו סניקרס, הן תוספת נחמדה למראה הכללי.

 

פנקי את עצמך עם בקבוק שתייה מגניב וצאי לדרך!

 

 

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים", היכנסו לאתר והורידו את "המדריך החינמי ליצירת 20 שילובים מ-9 פריטים בלבד" - מדריך שיאפשר לך לפתוח ארון הבגדים שלך כל בוקר מחדש בשמחה!  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,058580002.