דגנים, קפה ומטרנה: אסם מעלה מחירים ותפסיק למכור מוצר מרכזי

הגל הקיצוני של עליות מחירים ממשיך והפעם זאת אסם שהודיעה על התייקרות חלק ממוצרי החברה. בין המוצרים שיתייקרו: דגני בוקר, פסטה וגרבר. באסם החליטו: מפסיקים למכור קמח

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 09/05/23 16:04 יח באייר התשפג

דגנים, קפה ומטרנה: אסם מעלה מחירים ותפסיק למכור מוצר מרכזי
אסם, גם מעלים מחירים, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

גל ההתייקרויות: בהמשך למגמה של חברות רבות שהעלו מחירים בשבועות האחרונים, החליטו גם בענקית אסם נסטלה, להעלות את מחירי חלק מהמוצרים. החברה הודיעה לקמעונאים היום (ג') כי היא מעדכנת את מחירי המוצרים. בחברה טוענים כי מדובר בהתייקרות שנמנעה בדצמבר האחרון וכי המוצרים שיתייקרו יהוו 15%  מסל מוצרי החברה.

המוצרים שיתייקרו - קפה, פסטה ומזון תינוקות

בין המוצרים שיתייקרו אפשר למצוא דגני בוקר, קפה, פסטה, רטבים, מרקי תיבול וגרבר בשיעור של בין 4.5-4.7 אחוזים ומוצרי המטרנה שיתייקרו בשיעור מתון יותר - 2.6 אחוזים. בחברה מסבירים כי ההתייקרות נובעת בין היתר "בעקבות המשך התייקרויות חומרי הגלם והאריזה, ובהם קפה, דגנים, רכז עגבניות, חלב ומרכיביו, סוכר, אריזות, מתכת ועוד, לצד פיחות חד בשקל אל מול הדולר והיורו".

התינוק של אסם, המטרנה מתייקרת

התינוק של אסם, המטרנה מתייקרת צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

התייקרות משמעותית בעליות: באסם מפסיקים למכור קמח

באסם עדכנו גם כי החליטו להפסיק לייצר ולשווק מוצרי קמח בישראל. על פי הודעת החברה, הסיבה לכך היא התייקרויות משמעותיות בעלויות ייצור הקמח. בחברה אומרים: "החברה עשתה כל שביכולתה על מנת לבצע עדכון מתון המפצה באופן חלקי ביותר על ההתייקרויות, כאשר את רובן נמשיך לספוג".