עוד מכה לצרכנים: גם המותג הזול הודיע על עליית מחירים

לאחר עוד גל קיצוני של עליות מחירים ועליית מחירי החלב, מודיעים גם במותג "ויליפוד" על עליית מחירים של חלק מהמוצרים, דווקא מוצרי החלב לא יתייקרו לקראת חג שבועות | אלה המוצרים שיתייקרו

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 08/05/23 23:01 יז באייר התשפג

עוד מכה לצרכנים: גם המותג הזול הודיע על עליית מחירים
סופר, אילוסטרציה, צילום: Nati Shohat/Flash90

עוד חברה מעלה מחירים: בשבועיים האחרונים, הצרכן הישראלי חוטף מכה אחר מכה ולאחר שמוצרי החלב התייקרו בצורה ניכרת, עתה כך נראה, גל ההתייקרויות לא פוסח גם על המותגים היותר זולים. בהודעה שמשחררת חברת וילי פוד היום (ב') היא מודיעה על התייקרות חלק ממוצרי החברה, יחד עם את הודיעו בחברה כי חלק ממוצרי החלב לא יתייקרו עד לאחר חג השבועות.

טונה, אורז וגבינת גאודה

בין המוצרים שמחירם יעלה ניתן למצוא את האורז, הטונה, גבינת הגאודה והחמאה המיובאת. בהודעת החברה נכתב: "על רקע עליות המחירים של השחקניות בשוק החלב, הודיעה חברת הבת 'יורו מחלבות אירופה' כי לפני חג השבועות לא תעלה מחירים למוצרי הגבינות למיניהם אותם היא מייבאת מארצות המקור".

חלב, המוצרים של 'יורו מחלבות אירופה' לא יתייקרו. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"עלייה מתונה של 5 אחוזים"

עוד הוסיפו בחברה: "עליית המחירים בחלק קטן ממוצרי חברת ויליפוד, דוגמת האורז והטונה, מגיעות לאחר תקופה ארוכה שבה החברה לא העלתה את מחירי המוצרים ועקב עלייה חדה במחירי המוצרים בחו"ל, החליטה החברה על עלייה מתונה של 5 אחוזים. במוצרים אלו החברה שומרת באופן אסטרטגי על מותגיה כאלטרנטיבה".