אל על מתכוננת לחגים ומגדילה את מספר הטיסות ליעדים בארצות הברית

קו טיסות עונתי חדש לפורט לודרדייל יחל ב-13 בספטמבר 2023. טיסות ישירות ליעד זה יופעלו כמענה לביקוש הגבוה לטיסות בעונת החגים בישראל, ובשנת 2024 יהפוך קו זה לקבוע | לאחר ההרחבה תהיינה 40 טיסות שבועיות לארצות הברית

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/23 21:00 כד בשבט התשפג

אל על מתכוננת לחגים ומגדילה את מספר הטיסות ליעדים בארצות הברית
צילום: דוברות אל על

חברת "אל על" פותחת קו טיסות עונתי חדש לפורט לודרדייל, יעד נופש פופולרי במיוחד במדינת פלורידה, החל מה-13 בספטמבר 2023. טיסות ישירות ליעד זה יופעלו בתאריכים נבחרים בחודשים ספטמבר-אוקטובר 2023, כמענה לביקוש הגבוה לטיסות בעונת החגים בישראל. החל מאפריל 2024 צפוי לפעול קו טיסות קבוע ליעד זה.

לצד השירות החדש לפורט לודרדייל, אל על תגדיל את מספר הטיסות הישירות למיאמי מחמש לשש טיסות בשבוע. החל מערב חג השבועות, תוסיף אל על עוד טיסה ישירה מתל-אביב למיאמי בכל אור ליום שישי, וממיאמי לתל אביב מידי מוצאי שבת. כל הטיסות לפלורידה וממנה, כולל השירות החדש לפורט לודרדייל, יבוצעו במטוס ה- B787 Dreamliner.

קודם לכן, במסגרת כנס התיירות הבינלאומי שמתקיים בתל אביב (IMTM),  נחנכו הקווים החדשים של אל על לטוקיו בירת יפן, ולדבלין בירת אירלנד.

יותר מ-40 טיסות שבועיות לארצות הברית

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על בירך על המהלך ואמר כי עם השקת הקו לפורט-לודרדייל, ועם התרחבות תדירות הטיסות למיאמי תפעיל אל על יותר מ-40 טיסות שבועיות לארצות הברית. "אנו גאים להמשיך במשימתנו להוות גשר בין ישראל לעולם. רשת הנתיבים הישירים של אל על למגוון יעדים בארה"ב מספקת את השירות הטוב ביותר, במטוסי הדרימליינר החדישים שלנו ומעניקה את חוויית הטיסה הטובה ביותר בין ישראל לארה"ב".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן