הקריירה ממריאה: חנן בן ארי חתם חוזה ויגיע לעשרות יעדים בעולם

"אל על" בחרה בזמר הסרוג לשמש כפרזנטור והוא יוביל את מסע הפרסום שלה | חברת התעופה חתמה על שיתוף פעולה גם עם ליאור סושרד ואסי עזר

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/23 21:31 טו בשבט התשפג

הקריירה ממריאה: חנן בן ארי חתם חוזה ויגיע לעשרות יעדים בעולם
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הזמר הסרוג, חנן בן ארי, ממשיך לכבוש כל במה ובשבועות האחרונים הוא חרש את הארץ בסבב הופעות מיוחד שהכרטיסים אליהן נחטפו במהירות. חברת התעופה הגדולה בישראל, "אל על", בחרו כי הוא ישמש כפרזנטור ויוביל את מסע הפרסום שלה, כך על פי פרסום של כתב הבידור, ערן סוויסה.

עוד פורסם כי הזמר והחברה חתמו על הסכם לשנה והם צפויים להכריז עליו בקרוב באופן רשמי. בנוסף, חוץ מחנן, גם אמן החושים, ליאור סושרד ומנחה הטלוויזיה, אסי עזר חתמו עם החברה על שיתוף פעולה. נזכיר כי בעבר השתתף בן ארי בפרסומת של חברת "פלאפון" יחד עם השחקן יהודה לוי.

אל על. נכנסה למשבר כלכלי

אל על. צילום: תומר נויברג/פלאש 90

חנן בן ארי מפרסם גרסה חדשה לשיר שעורר סערה

השיר "אלא בי" של חנן בן ארי הוא להיט מוצלח ומקפיץ שאי אפשר שלא להתחבר אליו, אבל הזמר הסרוג קיבל גם מעט חיצי ביקורת על השתתפותן של רקדניות בקליפ המיוחד אותו הפיק, רבנים חרד"לים. בשבוע שעבר, פרסם הזמר גרסה מיוחדת חדשה. 

בן ארי שיתף היום ברשתות החברתיות בשורה משמחת למעריציו הרבים ופרסם גרסת רמיקס ללהיט "אלא בי", "גיל לוגסי הנסיך המוכשר הכין לנו גרסת רמיקס לאלא בי. אז רציתי לאחל לכם לרקוד. פשוט תגבירו ולכו לרקוד". האזנו והתאהבנו.

חנן בן ארי מזועזע: איך יכול להיות שאבדה השליטה

 בתחילת השבוע בן ארי התייחס לפיגוע בירושלים וכתב: "במדינה שלנו יש תחושת חוסר אונים. במדינה שלנו, שהסבים והסבתות וההורים שלנו בנו ואנחנו מחוייבים ורוצים להמשיך ולקיים אותה בביטחון, ביד חזקה, בחוכמה ובנחישות. במדינה. שלנו. איך יכול להיות שאבדה השליטה?!? הלב עם המשפחות, הלב עם ירושלים, הלב עם העם היפה והמגוון שלנו. מגיע לנו ביטחון ואחדות מבפנים ומבחוץ. אין לי ארץ אחרת".