הרכב הזעיר שיפתור את מצוקת החניה

חברת צ'מפיון מוטורס יבואנית פולקסווגן בישראל, תתחיל לייבא לישראל את מותג הרכב השווייצרי מיקרולינו המציע רכב קטן במיוחד, בנוסף תייבא החברה גם את הטנדר הקטן של חברת סביץ' הגרמנית

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/22 11:23 ה בטבת התשפג

הרכב הזעיר שיפתור את מצוקת החניה
מיקרולינו, הפתרון לבעיית החניה, צילום: shutterstock

בשנה האחרונה נכנסו לישראל כמה מותגי רכב חדשים שהגדילו את ההיצע והמחירים לצרכן הישראלי, אבל בעיה אחת הם ודאי לא פתרו, בעיית החניה. חברת צ'מפיון מוטור, המייבאת לישראל את מותג הרכב פולקסוואגן תייבא ישראל שני סוגי כלי רכב מתוכם המכוניות הזעירות ותהיה הראשונה לשווק בארץ כלי רכב מהסוג הזה, כך דווח בכלכליסט.

שני הרכבים החדשים והזעירים

המכונית הראשונה היא של מותג הרכב השוויצרי, מיקרולינו שנוסדה ב-1999. הרכב הזעיר לו יש רק דלת אחת קדמית הוא מעין שילוב של רכב חשמלי וקלנועית ומיועד בעיקר לנסיעות עירוניות. בצ'מפיון מוטורס מתכוונים לייבא עוד סוג של רכב זעיר, מדובר ברכב של חברת SEVIC הגרמנית המתמחה גם היא ברכבים זעירים המיועדים לנסיעה עירונית.

מיקרולינו

מיקרולינו צילום: shutterstock

טעינה מהירה בשקע בייתי

לרכב של חברת מיקרולינו יש מנוע חשמלי עוצמתי והרכב עמו יכול להגיע עד למהירות של 90 קמ"ש  והאצה הנחשבת מהירה לרכב מסוג זה. לרכב גם סוללה חזקה ויכולה להגיע עד לטווח של 100 קילומטר. טעינת הסוללה לא מצריכה ציוד מיוחד ויכולה להיטען בכל שקע ביתי ותיטען בתוך שעה.