שופרסל נכנעה לתנובה: מקבלים את בקשתה לעליית המחירים

רשת המזון הגדולה בישראל אישרה את העלאת המחירים של חלק מהמוצרים של תנובה: "לאור המחסור במגוון מוצרי החלב והתחליפים הקיימים בסניפים ועל מנת שלא לפגוע בלקוחות הרשת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/22 09:51 יב בכסלו התשפג

שופרסל נכנעה לתנובה: מקבלים את בקשתה לעליית המחירים
סניף של שופרסל. ארכיון, צילום: Yossi Aloni/Flash90

מתקפלים: בשבוע שעבר שופרסל, רשת המזון הגדולה בישראל, הודיעה כי היא לא תאשר את העלאת המחירים של חברת תנובה. היום (ג') הודעה רשת המזון כי היא מאשרת את עליית המחירים של חלק ממוצרי החלב של תנובה. 

"לאור המחסור במגוון מוצרי החלב והתחליפים הקיימים בסניפי שופרסל ועל מנת שלא לפגוע בלקוחות הרשת, נבחנה לעומק בקשתה של תנובה לעליית מחירים – הבקשה אושרה בחלקה בלבד במוצרים שאין עבורם תחליפים במותגים הנוספים", כתבו שופרסל. 

מוצרים בהם תנובה לא העלתה את המחיר - מסופקים כרגיל

כזכור, בשבוע שעבר פורסם בישראל היום, ישנו מחסור קל בסניפים מסוימים של שופרסל, אך ברוב הסניפים המלאי לא נפגע. מחסור קיים במוצרי "אלטרנטיב", חוץ מסויה באריזה בצבע תכלת שהמחיר שלו לא עלה על ידי תנובה. מחסור מסוים קיים גם ביוגורטים של יופלה. בגבינה צהובה 'עמק' של החברה המשווקת במקררים (לא במעדניות) ניכר מחסור קל בלבד ובסניפים בודדים. 

מפעל תנובה ברחובות

מפעל תנובה ברחובות צילום: Yossi Zeliger/Flash90

שימו לב, בהמשך ייתכן ויורגש מחסור גדול יותר במוצרי תנובה החסרים ברשת שופרסל, וכן במוצרים נוספים בעלי תוקף ארוך יותר, כמו גבינות מלוחות. נדגיש כי מוצרים בסיסיים כמו חלב בשקית, חלב בקרטון, גבינה צהובה עמק במעדנייה, שמנת מתוקה וגבינה לבנה 5% שומן של תנובה מסופקים לשופרסל מבעוד מועד ובהם לא צפוי מחסור, גם בשל החובה של תנובה לספק מוצרים שבפיקוח.