עוד 'ריקול' למוצרי שטראוס: הסדרה האהובה תוסר מהמדפים

אחרי הריקול הענק בשטראוס וסגירת המפעל לשלושה חודשים בחברה נאלצים להודיע היום על ריקול נוסף | עקב טעות אנוש מוצרי החברה שהיו מיועדים להשמדה הופצו במספר נקודות מכירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/22 22:21 כח בתמוז התשפב

עוד 'ריקול' למוצרי שטראוס: הסדרה האהובה תוסר מהמדפים
שטראוס. מכה קשה לחברה, צילום: Michael Giladi/Flash90

שלושה חודשים וחצי חלפו מאז הודיעה חברת "שטראוס" על ריקול מלא לכל מוצרי מפעל הממתקים בנוף הגליל והיום מודיעה החברה על ריקול נוסף, הפעם על מוצרים אחדים בלבד. חברת שטראוס ביקשה ליידע את ציבור הצרכנים כי בימים האחרונים הופצו מוצרים פגומים מסדרת "נשנושים": פסק זמן נשנושים, טורטית נשנושים וכיף כיף נשנושים.

מהחברה נמסר כי המוצרים הפגומים הופצו במספר נקודות מכירה בודדות עקב טעות אנוש בסיום תהליך השמדת מוצרי הריקול הקודם. בחברה פועלים להוריד את המוצרים הפגומים מהמדפים והודיעו שמי שרכש את המוצרים מתבקש שלא לצרוך אותם ויוכל לפנות למוקד החברה על מנת לקבל החזר. עוד הדגישו כי נמכרו רק 30 פריטים והשאר הוסר מהמדפים. 

סדרת נשנושים

סדרת נשנושים צילום: שטראוס

בשטראוס צופים פגיעה משמעותית ברווח הנקי

בשל אירוע הריקול הקודם, בחברה צפו פגיעה ברווח הנקי של בהיקף של 115 עד 125 מיליון שקל. הערכה זו מבוססת על מספר משתנים, החל מקיטון במכירות בגין זיכויים ללקוחות החברה, עלויות איסוף המוצרים מהרשתות והחנויות, השמדת מלאים ועד עלויות פיצוי לפי קביעת החברה לצרכנים.