מנכ"ל תנובה מודע להשפעת עליית המחירים: "החיים מורכבים"

מנכ"ל ענקית המזון התייחס לעליית המחירים הסביר כי יש צורך להתחשב באינטרסים של כולם, "מול הצרכנים אנחנו מתנהלים באחריות לצד זה שאנחנו יודעים לספק את ביטחון המזון בכל עת" | שופרסל אישרה את ההתייקרות

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 06/12/22 13:06 יב בכסלו התשפג

מנכ"ל תנובה מודע להשפעת עליית המחירים: "החיים מורכבים"
משרדי החברה בפתח תקווה, צילום: shutterstock

באמצע החודש שעבר הודיעה ענקית המזון תנובה כי בכוונתה להעלות את מחירם של מאות מוצרים, זאת עקב התייקרות החלב הגולמי, שעלה בכחצי שקל לליטר מאז 2019. מנכ"ל החברה, אייל מליס, התייחס הבוקר (ג') לנושא ובכנס מעלה ESG לשיח הציבורי הסביר כי הוא בהחלט מודע לשיח הציבורי של הימים האחרונים. 

"החיים מורכבים. אנחנו מנסים לקחת בחשבון את כל בעלי העניין", אמר מילס ופירט כי מדובר בספקים, קהילה, לקוחות, צרכנים, עובדים, תקשורת, רגולציה ובעלי המניות. "החוכמה היא לדעת לשרת את האינטרסים של כולם, לאזן ולתת מענה מותאם לכל אחד מהם באופן רגיש תוך התחשבות, אחריות ומחויבות. זוהי שיטת הפעולה שלנו וככה אנחנו מתנהלים". 

"מספקים ביטחון תזונתי"

"מספקים ביטחון תזונתי" צילום: shutterstock

מנכ"ל המחלבה הכי גדולה בארץ הוסיף כי יוקר המחיה המאמיר מצריך התנהלות בסביבה מורכבת תוך התחשבות במספר היבטים: "כלפי הצרכנים- אנחנו מתנהלים באחריות ובמידתיות כפי שנהגנו גם עכשיו בעבודה עקבית, לצד זה שאנחנו יודעים לספק את ביטחון המזון בכל עת. מול הרפתנים – יש לנו מחויבות כלפיהם ואנו דואגים לשלם להם בזמן. מול העובדים שלנו -המחויבות שלנו היא לספק להם את הבטחון התעסוקתי. אני עושה את המקסימום ומטפל גם ביוקר המחיה, בהורדת העלויות, דואגים לשלם לרפתנים בזמן, אני מרגיש שאני עושה עבודה נאמנה מתוך הלב והנשמה".

שופרסל אישרה את עליית המחירים

מוקדם יותר היום הודיעה חברת שופרסל, רשת המזון הגדולה בישראל, כי בכוונתה לאשר את עליית המחירים של חלק ממוצרי החלב של תנובה. "לאור המחסור במגוון מוצרי החלב והתחליפים הקיימים בסניפי שופרסל ועל מנת שלא לפגוע בלקוחות הרשת, נבחנה לעומק בקשתה של תנובה לעליית מחירים – הבקשה אושרה בחלקה בלבד במוצרים שאין עבורם תחליפים במותגים הנוספים", כך נמסר.