שופרסל ממשיכה להיאבק בתנובה: אלה המוצרים שיחסרו

בעקבות ההתנגדות של שופרסל להעלאת המחירים של חברת תנובה, ישנו מחסור במוצרים מסוימים בסניפים הרשת הרבים | לא צפוי מחסור במוצרים שבפיקוח

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 28/11/22 14:31 ד בכסלו התשפג

שופרסל ממשיכה להיאבק בתנובה: אלה המוצרים שיחסרו
מוצרי, צילום: shutterstock

 

בשבוע שעבר שופרסל, רשת המזון הגדולה בישראל, לא אישרה את העלאת המחירים של חברת תנובה, ומחסור במוצרים מסוימים של המחלבה צפוי בסניפים הרבים. שימו לב: לא צפוי מחסור במוצרים שבפיקוח. 

מוצרים בהם תנובה לא העלתה את המחיר - מסופקים כרגיל

על פי הפרסום בישראל היום, ישנו מחסור קל בסניפים מסוימים של שופרסל, אך ברוב הסניפים המלאי לא נפגע. מחסור קיים במוצרי "אלטרנטיב", חוץ מסויה באריזה בצבע תכלת שהמחיר שלו לא עלה על ידי תנובה. מחסור מסוים קיים גם ביוגורטים של יופלה. בגבינה צהובה 'עמק' של החברה המשווקת במקררים (לא במעדניות) ניכר מחסור קל בלבד ובסניפים בודדים. 

שימו לב, בהמשך ייתכן ויורגש מחסור גדול יותר במוצרי תנובה החסרים ברשת שופרסל, וכן במוצרים נוספים בעלי תוקף ארוך יותר, כמו גבינות מלוחות. נדגיש כי מוצרים בסיסיים כמו חלב בשקית, חלב בקרטון, גבינה צהובה עמק במעדנייה, שמנת מתוקה וגבינה לבנה 5% שומן של תנובה מסופקים לשופרסל מבעוד מועד ובהם לא צפוי מחסור, גם בשל החובה של תנובה לספק מוצרים שבפיקוח. 

מוצרים בהם תנובה לא העלתה את המחיר - מסופקים כרגיל, ובהם קוטג', שנחשב לאחד המוצרים הנמכרים ביותר, חלב דל לקטוז 2% שומן, משקה סויה "אלטרנטיב" תכלת ועוד.

תנובה התגייסה להצלת רפתני הגולן

נזכיר כי לאחר שמחלבות רמת הגולן רמת הגולן הודיעו לאחרונה על עצירת פעילות בעקבות קשיים כלכליים בהם נתקלה המחלבה, נתקעו רפתני הגולן עם כמויות של חלב שעמד להיזרק. מי שהתגייסה ראשונה הייתה תנובה שהחליטה לרכוש את כל החלב. 

אתמול הודיעה שופרסל כי גם היא מתגייסת להצלת המחלבה על ידי הזרמת כספים שתמנע את סגירת המחלבה. מחלבת רמת הגולן היא אחת הספקים של שופרסל שגם מייצרת עבורה את החלב למותג הפרטי של החברה. מנכ"ל שופרסל: "מזרימים כסף להפעלת מחלבות רמת הגולן כדי שתוכל לחזור לייצר".