שווה לשרת ב-8200: הושק כרטיס אשראי חדש לבוגרי היחידה

עמותת בוגרי 8200 חתמה על הסכם עם חברת כאל על הנפקת כרטיס אשראי ייחודי שיעניק שורת הטבות מיוחדות לבוגרי היחידה. הכנסות המועדון ישמשו לקידום מיעוטים ונשים בעולמות הטכנולוגיים וקידום חינוך טכנולוגי בפריפריה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 10:14 כט בסיון התשפב

שווה לשרת ב-8200: הושק כרטיס אשראי חדש לבוגרי היחידה
טקס החתימה שהתקיים השבוע בחברת כאל במעמד לוי הלוי, מנכ"ל כאל, וניר למפרט, יו"ר עמותת בוגרי 8200, צילום: ישראל הדרי

כל אחד שעובד בתחום ההייטק מכיר את כרטיס האשראי המיוחד "הייטקזון" שמעניק הטבות רבות ותנאים ייחודיים להייטקיסטים. היום (ג') הודיעה עמותת בוגרי 8200 על השקת כרטיס אשראי מיוחד וייעודי לפורום הבוגרים של היחידה שיונפק על ידי חברת כאל ויותאם לצרכים ולסגנון החיים שלהם.

הכרטיס הייעודי ישמש ככרטיס מועדון ההטבות לרווחת בוגרי 8200, הוא יישא את לוגו העמותה ויעניק שפע של הטבות ובהם: פטור מלא מעמלת דמי כרטיס ללא התניית שימוש, עמלה מועדפת של אחוז אחד בלבד בביצוע עסקאות במטבע זר בחו"ל ובאתרים בינלאומיים, דחיית חיובי חו"ל ללא ריבית, הטבת טרום טיסה במתחם האווירי בנתב"ג ועוד מגוון הטבות בתחומי צרכנות, בילוי ופנאי בארץ.

עמותת בוגרי 8200 פועלת במטרה לשמר את מורשת היחידה, לתמוך בקהילת בוגרות ובוגרי היחידה בחייהם האזרחיים וכך לרתום אותם להשתמש בידע ובניסיון שנרכשו במהלך השירות הצבאי כדי להיטיב עם החברה הישראלית על גווניה השונים. בארגון חברים למעלה מ-18 אלף בוגרות ובוגרי יחידה 8200. כמו כן, העמותה מובילה פעילויות רבות למען הציבור הרחב והחברה הישראלית וביניהן: קידום יזמות טכנולוגית בכלל ויזמות חברתית בפרט, קידום אוכלוסיות מיעוטים ונשים בעולמות הטכנולוגיים וקידום חינוך טכנולוגי בפריפריה. ההכנסות מהמועדון החדש ישמשו לקידום מטרות העמותה. 

לוי הלוי, מנכ"ל כאל, אמר: "אנו גאים לצרף את בוגרי עמותת 8200 למועדוני כאל, ומברכים על האמון והבחירה בנו המבטאת את מובילות כאל בעולמות התשלומים המתקדמים, ותאפשר לבוגרי 8200 ליהנות מהצעת ערך ייחודית".

ניר למפרט, יו"ר עמותת בוגרי 8200 הוסיף: "אנו שמחים להשיק את שיתוף הפעולה עם כאל, שיאפשר לבוגרינו ליהנות ממועדון כרטיסי האשראי המוביל ומודים לכאל על התמיכה לטובת העשייה החברתית של העמותה".