דיסני פלוס מגיעה לישראל: בשורה נהדרת ללקוחות Yes

שלושה שבועות לפני כניסתה של חברת הסטרימינג לשוק הישראלי, נחתם הסכם שיווק והפצה עם "יס" שתציע ללקוחותיה לצפות בתכנים באופן מוזל. ההסכם עם דיסני פלוס בתוקף לשלוש השנים הקרובות

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 22/05/22 10:12 כא באייר התשפב

דיסני פלוס מגיעה לישראל: בשורה נהדרת ללקוחות Yes
יס, הסכם מיוחד עם דיסני פלוס, צילום: Sraya Diamant/Flash90

אחרי שבשבוע שעבר נחשפו התעריפים המיוחדים למינויי שירות הסטרימינג של דיסני פלוס, היום (א') מפרסמת החברה כי במהלך סוף השבוע האחרון חתמה על הסכם להפצת שירותיה באמצעות חברת "yes", זאת במסגרת כניסתה של דיסני לשוק הישראלי.

במסגרת ההסכם, חברות הבת מקבוצת בזק - יס ,פלאפון ובזק בינלאומי יורשו להפיץ את שירות 
הסטרימינג דיסני+ בישראל יחד עם חבילות תקשורת המשווקות על ידיהן, בתנאים שנקבעו, וזאת למשך שלוש השנים הבאות.

נוסח ההסכם מציין כי "דיסני תהיה זכאית לתשלום המבוסס על כמות מנויי חברות הבת שירכשו את שירות +Disney ,ואשר לא יפחת מהסכומים שנקבעו בהסכם, אשר אינם מהותיים לחברה. ההסכם מקנה מספר יתרונות שיווקיים ל-yes ,כאשר חלקם כפופים לאישור רשות התחרות".

איזה סדרות וסרטים תמצאו בדיסני פלוס?

המנויים החדשים של דיסני פלוס ייהנו בין השאר, מגישה לכותרים כמו הסדרה "מון נייט" של מארוול בכיכובו של אוסקר אייזק כסטיבן גרנט, המספרת על עובד בחנות מתנות שנתקף בגלי זיכרונות מחיים אחרים, והסרט "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" המועמד לאוסקר בכיכובם של סימו ליו ואקוופינה, שיהיו זמינים גם הם בזמן ההשקה.

אם אתם חובבי סרטי אנימציה, תוכלו ליהנות מסרטים כמו "לוקה", הפקת האנימציה המשותפת של דיסני ופיקסאר המועמדת לאוסקר, והסרט זוכה האוסקר "אנקאנטו", המספר את סיפורה של משפחת מדריגל המיוחדת. אם אתם בכלל בקטע של סדרות, אז גם "משפחת סימפסון", ו"האנטומיה של גריי" יהיו שם.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן