בנטפליקס חוששים: נחשף התאריך להגעת דיסני פלוס לישראל

אחרי ספקולציות רבות, חברת הסטרימינג הגדולה הודיעה כי תגיע לישראל ב-16 ביוני והציגה את מחירי המינויים שיעמדו על 39.90 שקל בחודש ותאפשר צפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/22 11:07 כו באדר ב'

בנטפליקס חוששים: נחשף התאריך להגעת דיסני פלוס לישראל
דיסני פלוס, מגיעים לישראל, צילום: שאטרסטוק

שירות הסטרימינג של חברת וולט דיסני - דיסני פלוס, הודיע היום (ג') על התאריך השירות יחל לפעול בישראל, זאת כחלק ממהלך רחב של השקת השירות ב-42 מדינות בקיץ הקרוב. בישראל יושק שירות הסטרימינג ב-16 ביוני. 

מחירי המינוי לשירות הסטרימינג יעמדו על 39.90 שקלים למינוי חודשי, או 399 שקלים למינוי שנתי. זאת כאשר המתחרה העיקרית של דיסני פלוס בישראל - נטפליקס, העלתה לאחרונה את התעריפים שיכולים להגיע ל-69.90 שקלים.

שירות הסטרימינג מבית וולט דיסני, מיצבו את עצמם בארצות הברית כאחת השחקניות הגדולות בשוק, כאשר ב-12 באוגוסט 2021 נודע בשיחות עם המשקיעים כי מספר המינויים הגיע ל-116 מיליון.

מארוול, פיקסאר ומלחמת הכוכבים

בדיסני פלוס יש גם תוכן מקורי רב אך גם אלפי פרקים וסרטים מבית היוצר של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק וסטאר.  

למנויי דיסני פלוס תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ומהאפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל.