חודש להגעת דיסני פלוס לישראל: המחירים המפתיעים נחשפים

החל מהיום נפתחת ההרשמה המוקדמת לרכישת מינוי לשירות הסטרימינג החדש בתשלום שנתי של 319 שקלים לשנה הראשונה בלבד. ביום ההשקה המחיר יעלה מעט אך עדיין יהיה נמוך משמעותית ממחירי נטפליקס

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 17/05/22 12:13 טז באייר התשפב

חודש להגעת דיסני פלוס לישראל: המחירים המפתיעים נחשפים
שירות הסטרימינג של דיסני במחירים מפתיעים, צילום: דיסני פלוס

חודש וחצי אחרי שחשפה את התאריך בו תחל לפעול רשמית בישראל, דיסני פלוס חשפה היום (ג') בפעם הראשונה את המחיר של מינוי שנתי לשירות הסטרימינג שלה שכרגע עומד על מחיר היכרות חד פעמי ומפתיע של 319 שקל בלבד לשנה הראשונה בלבד. על פי תנאי ההטבה, הנרשמים לשירות עד 16 ביוני ייהנו מ-12 חודשי צפייה במחיר של שמונה חודשים בלבד.

לקוחות שיירשמו לשירות הסטרימינג אחרי ההשקה ב-16 ביוני, ישלמו 39.90 שקלים למינוי בתשלום חודשי, או 399 שקלים למינוי בתשלום שנתי. למנויי דיסני+ תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ומהאפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל. המינוי אינו מוגבל בזמן וניתן לביטול בכל עת, בכפוף לתנאי השירות. 

מחיר המינוי בנטפליקס נחשב לגבוה בהרבה מהתנאים של דיסני פלוס, כאשר על פי חלוקה לחודשים: חבילה בסיסית - בעלות של 32.90 שקלים המאפשרת צפייה במכשיר אחד ובאיכות רגילה. חבילה סטנדרטית - בעלות של 54.90 שקלים המאפשרת צפייה בשני מכשירים בו זמנית באיכות HD. חבילת פרימיום - בעלות של 69.90 שקלים המאפשרת צפייה בעד ארבעה מכשירים בו זמנית ובאיכות של אולטרה HD.

איזה סדרות וסרטים תמצאו בדיסני פלוס?

המנויים החדשים של דיסני פלוס ייהנו בין השאר, מגישה לכותרים כמו הסדרה "מון נייט" של מארוול בכיכובו של אוסקר אייזק כסטיבן גרנט, המספרת על עובד בחנות מתנות שנתקף בגלי זיכרונות מחיים אחרים, והסרט "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" המועמד לאוסקר בכיכובם של סימו ליו ואקוופינה, שיהיו זמינים גם הם בזמן ההשקה.

אם אתם חובבי סרטי אנימציה, תוכלו ליהנות מסרטים כמו "לוקה", הפקת האנימציה המשותפת של דיסני ופיקסאר המועמדת לאוסקר, והסרט זוכה האוסקר "אנקאנטו", המספר את סיפורה של משפחת מדריגל המיוחדת. אם אתם בכלל בקטע של סדרות, אז גם "משפחת סימפסון", ו"האנטומיה של גריי" יהיו שם.