ליברמן הכריז: "נפעל לשילוב גברים חרדים ונשים ערביות בשוק העבודה"

אחרי שנכח בישיבת הממשלה המיוחדת, מזכ"ל ארגון ה-OECD מתיאס קורמן נפגש עם שר האוצר אביגדור ליברמן וראשי המשרד. "ניקח לתשומת ליבנו את ההערות מארגון ה-OECD", הבהיר ליברמן

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 13/02/22 16:15 יב באדר א'

ליברמן הכריז: "נפעל לשילוב גברים חרדים ונשים ערביות בשוק העבודה"
ליברמן, נפגש עם מזכ"ל ה-OECD, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

שר האוצר, אביגדור ליברמן נפגש היום (א') עם מזכ"ל ה-OECD החדש, מתיאס קורמן, המבקר בארץ לראשונה. השניים דנו בהתפתחויות הכלכליות בעולם בדגש על צמיחה, שרשראות אספקה, מדדי אינפלציה עולמיים וגיבוש סטנדרטים בינלאומיים בתחומי האקלים. בפגישה השתתפו גם בכירים מטעם משרד האוצר ובראשם המנכ"ל רם בלינקוב, הכלכלנית הראשית שירה גרינברג, והחשב הכללי יהלי רוטנברג.

שר האוצר הדגיש במעמד הפגישה כי ישראל תמשיך למלא תפקידים מרכזיים בוועדות ובקבוצות העבודה של ארגון ה-OECD  ותוסיף להיות מדינה מובילה ופורצת דרך בכל הקשור להגדרת תהליכי עבודה כדוגמת שיתוף פעולה עם הארגון בפיתוח כלים, שיטות ונהלים לטובת האצת הצמיחה, השקעות, סחר, הגברת תחרות, דיגיטציה וחדשנות.

שר האוצר ליברמן אמר: "החברות בארגון ה-OECD חשובה לישראל מאוד ומסייעת בהתמודדות אל מול האתגרים הכלכליים והחברתיים, במיוחד בתקופה המורכבת שפוקדת אותנו. ישראל תמשיך לשמור על צמיחה גבוהה ועל יציבות כלכלית למען אזרחיה. אנחנו נפעל לשילוב גברים חרדים ונשים ערביות בשוק העבודה על מנת להגדיל את הקבוצה שעובדת ותורמת לחברה. ישראל תמשיך לקדם כלכלה מבוססת חדשנות ותפעל לצמצום הפערים בחברה הישראלית. אנחנו ניקח לתשומת ליבנו את ההערות מארגון ה-OECD על מנת להעביר תקציב אחראי אשר בעיקר יגדיל את העוגה הכוללת עוד ועוד".

הארגון לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי ה-OECD הוא פורום ייחודי בו משתפות פעולה ממשלותיהן של 38 מדינות חברות כדי להתמודד עם האתגרים הכלכליים, החברתיים והסביבתיים בעולם של היום. מאז פרץ משבר הקורונה המטלטל את הכלכלה העולמית, מתנהל שיח רצוף עם הארגון העומד בחוד החנית של המאמצים הבינלאומיים לעזור ולייעץ לממשלות בהתמודדות עם ההשלכות הכלכליות-חברתיות של התפשטות נגיף הקורונה ועומד מקרוב אחר היערכותן להשבת המשק למסלולו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן