בדרך לדפדפן המאובטח הראשון: טאלון מרחיבה את הגיוס ל-43 מיליון דולר

כחלק מהרחבת הגיוס, טאלון מצרפת לשורותיה את הקרנות Sorenson Ventures ו- Evolution Equity Partners ומשקיעים מובילים נוספים בתעשיית הסייבר

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 31/01/22 16:34 כט בשבט התשפב

בדרך לדפדפן המאובטח הראשון: טאלון מרחיבה את הגיוס ל-43 מיליון דולר
מייסדי טאלון, עופר בן-נון ואוהד בוברוב, , צילום: שי שרון

חברת טאלון סייבר סקיוריטי, שהשיקה בשנה שעברה את הדפדפן המאובטח הראשון המיועד לארגונים, מודיעה על גיוס הון נוסף של 17 מיליון דולר, טרם גיוס סבב A. תוספת זו מביאה את סכום הגיוס הכולל ל-43 מיליון דולר.

Sorenson Ventures ו- Evolution Equity Partners מצטרפות למשקיעים הקיימים; הקרנות לייטספיד ו- Team8 ומשקיעים מובילים בתעשיית הסייבר בהם ג'ורג' קורץ, מנכ"ל CrowdStrike, יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל, מייסדי Armis, מיכאל שאולוב, מנכ״ל ומייסד Fireblocks, אבי שוע, מנכ״ל ומייסד Orca Security, ואסף רפפורט, המייסד והמנכ״ל של Wiz.

מטרת הגיוס הנוכחי הינה הרחבת השותפות עם משקיעי סייבר מובילים בעולם שיתמכו בהאצת מאמצי ההפצה של המוצר וכן הרחבת הפיתוח כדי לענות לדרישת השוק. בתוך פחות משנה, Talon Cyber Security מעסיקה כ- 45 עובדים במרכז פיתוח בישראל ובמשרדים שנפתחו לאחרונה בארה"ב. לאחרונה החברה השיקה גרסה למחשבי Mac ובכך הרחיבה את יכולות ההגנה של המוצר, שכבר היום פועל בעשרות חברות, ביניהן המעסיקות הגדולות ביותר בארה״ב. 

טאלון הוקמה שנה שעברה, על ידי עופר בן-נון ואוהד בוברוב, שני יזמים סדרתיים מצליחים בתחום הסייבר. בן-נון היה ממייסדי ארגוס שנרכשה על ידי קונטיננטל, ובוברוב היה ממייסדי לאקון סקיוריטי שנרכשה על ידי צ'ק פוינט. שתי החברות היו חלוצות בתחומן בתעשיית הסייבר.

החברה השיקה בחודש אוקטובר את דפדפן הסייבר המאובטח הראשון לארגונים, TalonWork, שמאפשר לחברות לנהל ביעילות כוח עבודה מבוזר - מבלי להתפשר על רמת אבטחת המידע ועל חווית העובד. הפתרון של טאלון מאפשר להקים סביבת עבודה מאובטחת על כל מכשיר ובכל מקום, המדמה בועה מבודדת המגנה על כל המשאבים הארגוניים בהם משתמש העובד. TalonWork מאפשר לארגונים להבטיח סטנדרטים גבוהים ביותר של אבטחת מידע, ויזיביליות ושליטה בסביבת העבודה - ללא תלות בסוג המכשיר, במיקום או ברשת ממנה מתחבר העובד. 

״אנחנו נרגשים לתמוך בצוות המדהים של טאלון, בהובלת עופר בן נון,״ מסר ריצ׳רד סיוולד, מייסד Evolution Equity Partners. ״המעבר המהיר של ארגונים לכוח עבודה מבוזר אילץ אותם להשתמש בפתרונות אבטחת הסייבר שהיו זמינים עבורם, דבר שגרם לסיבוכיות ועלות גבוהה של מקבץ הפתרונות הפועלים בארגון. הפתרון של טאלון משנה את חוקי המשחק ומאפשר ניהול יעיל של כוח עבודה היברידי בצורה בטוחה, פשוטה ונעימה למשתמשי הקצה.״

המוצר של טאלון מגן מפני שניים מהסיכונים המדאיגים ביותר לארגונים בעלי כוח עבודה היברידי היום: מתקפות כופרה ואיומים פנימיים, שגורמים לדליפת מידע מהארגון, באמצעות השילוב של טכנולוגיה מתקדמת למניעת דלף מידע יחד עם הגנה על הדפדפן שמהווה את מרחב העבודה.