אחרי הקמפיין עם רותם סלע: דיסקונט הודיע על ביטול הריבית עד 2,000 שקלים

בניסיון להגביר את התחרות במערכת הבנקאית, בנק דיסקונט החליט לנקוט מספר מהלכים, בהם צמצום עלויות המינוס בחשבון העו"ש, הפחתה של יותר מ-50% בעמלת הקצאת האשראי והודעת SMS במקרה של כניסה למינוס

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 05/01/22 16:56 ג בשבט התשפב

אחרי הקמפיין עם רותם סלע: דיסקונט הודיע על ביטול הריבית עד 2,000 שקלים
דיסקונט, צעד ייחודי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שוק הבנקאות בישראל הגיע לנקודת רתיחה יחד עם ההכרזה היום (ד') של בנק דיסקונט לפיה תבוטל ריבית החובה בחשבון העו"ש עד לסכום של 2,000 שקלים. זאת ועוד מספר צעדים שננקטו נועדו להגביר את התחרות במערכת הבנקאית. 

מעבר להודעה הדרמטית על ביטול הריבית ופתיחת קמפיין הפרסום בהשתתפות המנחה והשחקנית רותם סלע, נקט בנק דיסקונט במספר צעדים נוספים במטרה לעורר את התחרות בתחום ולהביא להצטרפות לקוחות.

הפחתת ריביות על יתרות חובה בעו"ש מעל 2,000 שקלים לבעלי מסגרת אשראי. הפחתה של יותר מ-50% בעמלת הקצאת האשראי הרבעונית ל-10 שקלים - הסכום הנמוך ביותר מבין חמשת הבנקים הגדולים. 

חבילה של כלים מתקדמים שיסייעו ללקוחות בהתנהלות פיננסית נבונה ובצמצום השימוש באוברדראפט: הודעת SMS המעדכנת את הלקוחות על כניסה למינוס ללא עלות. תובנות אישיות באפליקציה להתנהלות פיננסית נבונה והימנעות מכניסה למינוס. חיבור מבוסס בנקאות פתוחה לשירות של חברת פינטק, המסייע להימנע מתשלום ריביות מיותרות על האוברדראפט.

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט מסר כי "המהלך לצמצום עלויות הלקוחות על השימוש באוברדראפט, ובראשו ביטול הריבית על המינוס עד לסכום של 2,000 שקל, מהווה מהלך ראשון בסדרת צעדים מתוכננים, המתמקדים במענה לדברים שמטרידים את הלקוחות שלנו יותר מכל. דיסקונט שם לעצמו למטרה להיות הבנק הטוב ביותר ללקוחותיו ולייצר תחרות אמיתית במערכת הבנקאית והצעדים שאנו מציגים היום הם עוד נקודת ציון משמעותית בדרך זו".