לא נחה לרגע: בעקבות תביעה נחשף שכרה של רותם סלע

הכוכבת העסוקה בישראל מתמודדת עם תביעה משפטית, כאשר חברת טורנדו אותה היא מפרסמת, מבקשת למנוע ממנה לייצג באופן בלעדי את בנק דיסקונט. לאחרונה חתמה על חוזה בשווי מאות אלפי שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/21 09:56 ד בטבת התשפב

לא נחה לרגע: בעקבות תביעה נחשף שכרה של רותם סלע
רותם סלע, צילום: Revkin Fenton/Flash90

הדוגמנית והשחקנית העסוקה רותם סלע היא גם עורכת דין מוסמכת, עובדה שוודאי לא תזיק, לאור העובדה שבימים אלו הוגשה נגדה תביעה בבית המשפט המחוזי בתל אביב מטעם חברת המזגנים טורנדו, אותה היא מפרסמת, כך עולה מדיווח של גלובס. 

התביעה, שהוגשה נגד הפרנזטורית והסוכנת שלה - חברת ADD תוכן, מבקשת למנוע מסלע לחתום על הסכם בלעדיות עם בנק דיסקונט בחוזה ששווה 2.5 מיליון שקלים בשנה ולפיו סלע תשמש הפרזנטורית החדשה של הבנק. 

סלע, שרק לאחרונה חתמה על הסכם נוסף מול חברת טורנדו, במסגרתו שיפרה את תנאיה מ-375 שקלים בשנה ל-850 שקלים, לא כולל מע"מ, מבקשת להשתחרר מהחוזה מולם בטענה כי הוא תקף עד סוף שנת 2021, כך שבשנת 2022 תוכל לשמש פרזנטורית עבור הבנק. בחברת טורנדו לא מתנגדים לגו'ב החדש של הכוכבת העסוקה, אלא מתנגדים לחוזה הבלעדיות שמונע ממנה לפרסם גם אותם. 

כבר חמש שנים שסלע משמשת פרזנטורית של טורנדו, מאז שנת 2016, והיא ידועה בפרויקטים הרבים בהם היא משתתפת. מלבד תפקידה כשחקנית, כאשר הפרק האחרון של העונה השלישית של הסדרה "להיות איתה" שודר לאחרונה בקשת, היא גם הגישה תוכניות ריאליטי רבות לצד שותפה אסי עזר.