"דמות להערצה": מחווה מרגשת למורה בת ה-82

תלמידי אמי"ת כפר בתיה הפתיעו את מורתם הוותיקה והמוערכת, במסיבה מיוחדת לכבוד יום הולדתה. "החיים שלי לא עברו סתם אם אני זוכה לכזו אהבה", אמרה בהתרגשות

חדשות כיפה דויד ליבנה 04/01/18 17:27 יז בטבת התשעח

"דמות להערצה": מחווה מרגשת למורה בת ה-82
יום הולדת למורה סוניה, צילום: יח"צ

לא בכל יום זוכים תלמידים לערוך מסיבת יום הולדת למורה החוגגת 82, אך השבוע זכו בבית החינוך אמי"ת חברה ומשפט בכפר בתיה להוקיר את יום חגה של מורתם המוערכת. סוניה רוזנבלאט, מורה למתמטיקה שעברה את גיל הגבורות לפני שנתיים, הייתה זאת שזכתה במחווה המיוחדת.

סוניה עלתה ארצה מקייב, אוקראינה, בשנת 1990, והיא מלמדת מתמטיקה כבר 59 שנים. מלווה בחזות האירופאית ובתסרוקת האצילית, צועדת סוניה ברגל מדי בוקר לבית הספר, ובולטת בצורה יוצאת דופן בנוף הנערים הצעירים השמחים לברך אותה מדי בוקר לשלום.

למביט מהצד נראית התמונה משונה: סביב שולחן אחד רכונים נערים בגיל תיכון, ומקשיבים בעניין לאישה מבוגרת הנראית כסבתא שלהם. שיח ערני בסוגיות מתמטיות מתנהל באוויר, וגם תלמידים שבעבר מאסו במקצוע מגלים בו לפתע עניין מחודש. כאן אף אחד לא מחכה להפסקה.

השבוע, בזהירות רבה מפאת גילה, הפתיעו אותה תלמידי כיתה י"א במסיבת יום הולדת שנערכה באמצע השיעור. במהלך המסיבה, כל אחד מהתלמידים הביע בתורו את אהבתו והערכתו למורה הנערצת לכבוד יום חגה.

אלרואי פס, תלמיד כתה י"א, סיפר על האירוע המרגש: "סוניה היא דמות להערצה בשבילנו. בגיל כזה היא עדיין מלמדת ועוזרת לנו להתקדם במתמטיקה, אבל לא רק אלא גם בהסתכלות חיובית ואחרת לחיים. אנחנו אוהבים אותה מאוד".

המורה המופתעת, שהתרגשה מאוד מהמחווה, סיכמה במשפט: "החיים שלי לא עברו סתם אם בגיל 82 אני זוכה לכזו אהבה".

ירון כרמי, מנהל אמי"ת חברה ומשפט: "מסירותה ואהבתה של המורה הוותיקה מייצרת בקרב התלמידים מחויבות ללימוד ומוטיבציה להצליח בבחינת הבגרות. תלמידי אמי"ת חברה ומשפט רואים בסוניה מורה שהיא גם סבתא , מעריכים ומכבדים אותה".

תלמידי אמי"ת כפר בתיה חוגגים עם המורה סוניה

תלמידי אמי"ת כפר בתיה חוגגים עם המורה סוניהצילום: יח"צ