התחדשות עירונית עם חברת קטה גרופ – שוברים שיאי זמנים

פרויקטים של התחדשות עירונית מפיחים חיים חדשים בתשתיות מיושנות ושכונות ותיקות ויוצרים סביבות חיים בנות קיימא בארץ ובכל העולם. קטה גרופ, שקבעה שיאים חדשים בזמני ביצוע פרויקטים, משיקה פרויקט מגורים חדש בפתח תקווה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 06/08/23 16:40 יט באב התשפג

התחדשות עירונית עם חברת קטה גרופ – שוברים שיאי זמנים
הדמייה - סלנט פתח תקווה, צילום: קטה גרופ

קטה גרופ מחוללת מהפכה בנוף האורבני באמצעות מומחיות החסרת תקדים בפרויקטים של התחדשות עירונית. הודות למחויבות בלתי מעורערת למצוינות, חדשנות ויעילות, קטה גרופ ביססה את עצמה כחברת בניה ויזמות פורצת דרך בתעשייה, קבעה שיאים חדשים בזמני ביצוע פרויקטים והגדירה מחדש את הסטנדרטים של פיתוח עירוני.

התחדשות עירונית – הבניה של העידן המודרני

פרויקטים של התחדשות עירונית הפכו לחלק מכריע בפיתוח ערים מודרניות, בארץ ובכל רחבי העולם. פרויקטים אלו מפיחים חיים חדשים בתשתיות מיושנות ושכונות ותיקות ויוצרים סביבות חיים בנות קיימא, המעניקות חוויית מגורים חדשנית, לצד ראיית עולם אקולוגית ומיטיבה עם האדם והסביבה. בכל הנוגע להתחדשות עירונית בארץ, קטה גרופ הציבה סטנדרטים חדשים ומתגברת בהצלחה יתרה על האתגרים ועל המורכבות הקשורים בהפיכת מבנים קיימים לחללים עכשוויים, פונקציונליים ואסתטיים.

הגדרה מחדש של המושג "מהירות"

חברת קטה גרופ קנתה לה מוניטין חיובי בזכות יכולתה להשלים פרויקטים של התחדשות עירונית מהירות, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות. צוות המומחים של החברה כולל את גיל קטה, קבלן ויזם ותיק ובעל ניסיון, המוביל סוללת אדריכלים, מהנדסים ואנשי מקצוע בתחום הבנייה, כולם נבחרו בקפידה בשל הניסיון, המומחיות והכישרון שהם מציגים. הצוותים פועלים בסינרגיה מושלמת ומבטיחים ביצוע חלק של הפרויקט מתחילתו ועד סופו. החברה מטפחת תרבות של חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסה ורלוונטיות בכל המגמות העדכניות בתחום הבניה וההתחדשות העירונית. כל אלו מאפשרים לה ליצור בעקביות פתרונות פורצי דרך.

התחדשות עירונית ח"ן פתח תקווה

התחדשות עירונית ח"ן פתח תקווה צילום: קטה גרופ

על ידי ייעול תהליכים, אימוץ שיטות בנייה חדשניות ומינוף טכנולוגיה מתקדמת, קטה גרופ מצליחה למזער את לוחות הזמנים של הבניה למינימום הנחוץ, בלי להתפשר על האיכות ועל היבטים נוספים. בעולם המתחדש בקצב מהיר מאוד ולאור הביקוש העולה בשוק הנדל"ן הדינמי של ישראל, תכונה זו ממצבת את קטה גרופ כבחירה הנכונה ביותר בכל פרויקט של התחדשות עירונית.

שמים את הלקוחות במרכז

מעבר למהירות, קטה גרופ מחויבת להתחדשות עירונית בת קיימא, תוך שילוב שיטות ידידותיות לסביבה בפרויקטים שלה. החברה משתמשת במערכות מתקדמות חסכוניות באנרגיה ובחומרים ידידותיים לסביבה ומשלבת עקרונות עיצוב אקולוגיים כדי למזער את ההשפעה הסביבתית של פעילויות הבניה.

כמו כן, החברה מטפחת שותפויות חזקות עם לקוחות, בעלי עניין וקהילות מקומיות. החברה ידועה בגישה הממוקדת בלקוח, המציעה שירותים מותאמים אישית ושמירה על שקיפות ותקשורת פתוחה לאורך תהליך הבניה, שמתבצע כאמור במהירות שיא. על ידי שיתוף פעיל של כל הגורמים הרלוונטיים לאורך מחזור החיים של הפרויקט, קטה גרופ גם תורמים לעתיד ירוק יותר וגם מעודדים יצירת קהילות בריאות, הנהנות מרמת חיים חסרת תקדים ומענה מושלם לצרכי ושאיפות הקהילה.

הפרויקטים של קטה גרופ

מהפיכת בניינים רעועים למתחמי מגורים מודרניים ועד לשינוי ייעוד של חללים תעשייתיים למוקדים מסחריים תוססים, הפרויקטים של קטה גרופ מציגים שילוב הרמוני של פונקציונליות, אסתטיקה וקיימות. כל פיתוח מותאם לדרישות הייחודיות של האתר ולשאיפות הקהילה שהוא משרת, תוך יצירת ערך מתמשך המותיר השפעה חיובית על הנוף העירוני.

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לחזון זה, הוא פרויקט salant בפתח תקווה. מדובר על פרויקט חדש ומעורר השראה במסגרת התחדשות העירונית, המציע חווית מגורים יוקרתית באזור מרכזי ושקט. המתחם החדש יכלול שלושה בניינים ברחוב סלנט 57/59, שבכל אחד מהם יבנו מגוון דירות מרהיבות במפרט פרימיום, המציע איכות חיים ברמה גבוהה. גם פרויקט זה מתבצע בהתאם לסטנדרטים של קטה גרופ בכל הנוגע למהירות הבניה, קשר הדוק עם הקהילה ועם הרשות המקומית ושמירה על מצוינות, ביטחון ואמינות.