פסח עם שינפלד בשרתון רודוס - החופשה הכי טובה שהייתה לנו

האוכל היה מדהים, ליל הסדר בלתי נשכח, ההופעות סחפו את האורחים, הפינוקים והמקומות שטיילנו בהם היו קסומים | כבר היינו בהרבה חופשות, אך פסח בחו"ל עם שינפלד בשרתון רודוס היא הכי טובה שהיינו בה, וכל הלקוחות שראיינו לכתבה מסכימים

חדשות כיפה מאיר בלום בשיתוף שינפלד תיירות 19/05/23 09:54 כח באייר התשפג

פסח עם שינפלד בשרתון רודוס - החופשה הכי טובה שהייתה לנו
חופשה, צילום: ישי ירושלמי

כל שנה אנחנו יוצאים לחופשת פסח בחו"ל, וזו אינה הפעם הראשונה שיצא לנו לטוס עם שינפלד תיירות, החברה המובילה לטיולי נופש כשר, אך שום דבר לא הכין אותנו לחוויה המדהימה ובלתי נשכחת שחיכתה לנו בפסח 2023. נכון, זו חופשה יחסית יקרה ביחס לאלטרנטיבות אחרות בשוק, אבל פסח מגיע רק פעם בשנה ואם נסכם במשפט אחד: זה היה שווה כל שקל!

אז מה שינפלד הכינו לכבודנו?

שינפלד מספקים בחבילת פסח כשר ברודוס נופש יוקרתי מפנק במיוחד, שלא מוצאים כמוהו באף חברה אחרת. זה כלל אוכל גורמה טעים בלי הפסקה, מופעים של אמנים מפורסמים, ליל סדר מפואר, פעילויות למשפחות ועוד הפתעות שנספר בהמשך.

עקב הביקוש חסר התקדים שנוצר לפסח, בשינפלד נערכו לקבל קרוב ל-1,500 אורחים בשרתון רודוס ובמלון הסמוך לו רודוס-ביי. התארחנו באחד הריזורטים הכי גדולים ומפנקים שיצא לנו לבקר בהם בחו"ל. הוא ממוקם על חוף הים המקסים ברודוס, קרוב למרכז העיר. במתחם יש 5 בריכות שחייה יפהפיות, כולל בריכה פנימית מקורה ובריכת ילדים חיצונית. ברחבי הריזורט פרושים מרחבים ציבוריים ירוקים שכל כך נהנינו לטייל בהם במזג האוויר שלשמחתנו היה נעים.

חופשה קולינרית מהחלומות

גולת הכותרת של נופש כשר עם שינפלד זה ללא ספק האוכל, כפי שכולם משבחים ומהללים כל השנים. נתחיל ונספר שבגלל שהשנה הגיע כמות אדירה של אורחים, העמידו לרשותנו שני חדרי אוכל ענקיים שהיה אפשר לערוך בהם משחקי כדורגל מרוב גודלם העצום. בנוסף לשפים של שרתון, הביאו צוות מורחב של מעל 120 אנשי צוות מקצועיים שכללו שפים זוכי פרסים, טבחים, קונדיטורים, ברמנים, ומה לא. את התוצאות לא רק ראינו אלא גם זללנו. ארוחות בוקר, צהרים וערב עם הרים של אוכל, בשרים, דגים, חמין, סלטים, עוגות וקינוחים. הגברת דליה חיסין אחת האורחות המרוצות מספרת "כל יום היה הצגה בחדר האוכל, מבחינת הכמות והשפע לא יוצא לראות או לטעום כאלו דברים גם במסעדות הכי יקרות".

מסתבר שאצל שינפלד החגיגה הקולינרית לא מסתכמת בארוחות בוקר, צהריים וערב, אלא ממשיכה כל היום. במלון היו פתוחים כל היום שני בארים – הראשון הוא בר אירי בו היו שתיה קרה וחמה, עוגות, פירות ומתקנים מיוחדים להכנת פנקייקים שגם הילדים וגם המבוגרים עפו עליהם. בחלק אחר של המלון היה לובי-בר אירי שפתוח עד השעות הקטנות של הלילה, שם עבדו ברמנים שהפליאו בהכנת קוקטיילים כשרים לפסח, והגישו גם יינות וליקרים יוקרתיים מישראל, צרפת, אנגליה ואיטליה. כל המזון בפסח בכשרות גלאט כשר לא שרויה וללא קטניות.

חופשה

חופשה צילום: ישי ירושלמי

קונספט חדש ומפתיע מדי ערב

שום דבר לא הכין אותנו לכיף ולחידושים שהכינו השנה שינפלד תיירות ובהחלט רואים כמה הם משקיעים באורחים. כמו למשל עמדת איפור עם צוות מאפרות מקצועיות שאיפרו את הנשים והילדות לקראת ליל הסדר, עד שכולן הגיעו לאירוע כשהן נראות ממש כמו כלות. בנוסף בכל ערב הרימו הפקה חדשה ומגוונת, כל פעם בקונספט אחר.

זכור לנו במיוחד ערב של בשרים אמריקאיים ויינות - חוויה קולינארית מהסרטים שמשלבת נתחי קצבים, פילה ואנטריקוט לצד יינות משובחים עם מופע מדהים של יונתן שינפלד, ערב קוקטיילים מיוחדים, וערב ברביקיו על שפת הבריכה שהיה חגיגי ומרשים ביותר. מר אשר שמעוני מרמת-גן, נזכר באחד האירועים "סיימנו ארוחת ערב עם בופה בשרים קארווינג, טומהוק, אנטריקוט, נתח קצבים וקינוחים מכאן ועד אמריקה. פתאום ב-11 וחצי בלילה שינפלד מפתיעים את האורחים עם ערב בשרים לצד כל סוגי היינות האפשריים, כאילו שלא אכלנו שעתיים לפני כן. ממחר מתחילים דיאטה."

לערבי הקונספט המיוחדים התווספו החופשה, כמיטב המסורת, שורה של מופעים שסחפו את הקהל בשירה, ריקודים ומחיאות כפיים סוערות - הופעות של דודו פישר, מוישי רויכר, ישי לפידות, יונתן שינפלד, אומן החושים בן קלה, הרב דודי ליבוביץ ואשר גבאי על הקלידים.

שינפלד זה בנק שלא מפסיק לתת

רק כשנמצאים פיזית בחופשת פסח בחו"ל מבינים כמה האופרציה הזו היא גדולה ומורכבת. הן מבחינת הארגון והלוגיסטיקה, עמידה בלוחות זמנים, הקפדה על כל פרט ושלא יהיה חסר דבר לאף אחד מן האורחים. השנה שינפלד הגדילו לעשות ודאגו לא רק ללקוחותיהם, אלא גם ללקוחות של חברות נופש אחרות ש"נתקעו" ברגע אחרון כי מכולות מזון שלהן התעכבו ולא הגיעו לבתי מלון ברודוס. שינפלד לא היססו ודאגו לצייד את בתי המלון האחרים בהכל - קמחים, שמנים, בשרים, תבלינים, חומרי גלם וציוד שהיה חסר כדי שיהנו מכל טעמי החג.

מישראל שינפלד מנכ"ל שינפלד תיירות נמסר "בפסח אמרו ששינפלד זה בנק - שיש לנו הרבה לתת וביד רחבה, ועדיין נשארו לנו שני קונטיינרים מלאים חומרי גלם איכותיים לחופשת הקיץ בע"ה. אנו מאמינים שיש בורא עולם אחד ועושים הכל כדי שלכולם יהיה טוב ועוזרים בלב שלם שלא למטרת רווח גמ"ח במלוא מובן המילה. מבחינתנו להיות ראשונים בנופש כשר זה יותר מסיסמה – זה מחייב, וכשעושים מעל 30 שנה משהו שאנחנו אוהבים וטובים בו כל חופשה יוצאת מושלמת, ויעידו על כך הלקוחות."

לקוחות חזרו מוקסמים ומלאי חוויות

ואכן, מלקוחות שיצא לנו לדבר איתם במהלך החופשה שמענו רק דברים טובים לומר על הפסח הזה. משפחת אהרונסון "אין לנו מילים להודות לשינפלד על השפע הרב, על התכנון, החשיבה על הפרטים הקטנים, על חג נפלא ומיוחד שחווינו כל דקה ודקה, הרגשנו כמו משפחה מיוחדת ומאוחדת ונמשיך לנפוש אתכם לשנים קדימה." אברהם צוקר, לקוח שהגיע מארצות הברית, מספר: "חיפשנו חברות לחופשת פסח כשר ביוון ושינפלד הבטיחו שמרגע שננפוש איתם כבר לא נחשוב על אף חברה אחרת. הם צדקו! אחרי שבועיים מושלמים של פסח עם שינפלד זה הסטנדרט שמהיום נצפה לו בכל חופשה עתידית שנצא אליה".

לסיכום, פסח עם שינפלד הוא בהחלט חופשה יוקרתית שמתאימה למי שממש רוצה להתפנק עד הסוף - זאת חוויה שלא נשכח לעולם ואנו מכריזים עליה כחופשה הכי טובה שהייתה לנו.


בשיתוף שינפלד תיירות