שינפלד תיירות חושפת את היעד המושלם לקיץ

כל קיץ כולנו מחפשים חופשה כשרה ביעד המושלם, במלון הכי מפנק, עם האוכל הכי טעים, באווירה הכי כייפית ועם הטיולים הכי יפים. אז הקיץ מצאנו סוף סוף את החופשה המושלמת מבית שינפלד תיירות במלון הילטון דיסלדורף בגרמניה, מהמלונות המשובחים באירופה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 23/06/22 14:59 כד בסיון התשפב

שינפלד תיירות חושפת את היעד המושלם לקיץ
צילום: דוד מנדלסון

לשמחתם של לקוחות שינפלד השנה הם יזכו להתארח במלון הילטון דיסלדורף, מהמלונות הנחשבים באירופה, הממוקם באחת הערים התוססות והמעניינות במערב גרמניה. כזכור לחלק מהלקוחות, שינפלד אירחו במלון זה ולאור ההצלחה והביקוש הרב הם שבים להילטון דיסלדורף גם בקיץ הקרוב.

צוות שינפלד המנוסה מכין הקיץ חוויה אירופאית בלתי רגילה הכוללת מלון כשר של רשת הילטון בלוקיישן מרכזי בעיר, אפשרות לטיולים בערים יפות בעלות מראה אירופאי קלאסי, טיולים למדינות הגובלות הולנד ובלגיה, אטרקציות לגדולים ולקטנים, הופעות של גדולי הזמר (בתאריכים נבחרים), חווית קניות מהנה ולפני הכל האירוח של שינפלד על כל המשתמע מכך.

מלון הילטון דיסלדורף ברמה של 5 כוכבים, מציע חדרים בעיצוב מודרני, בית כנסת, בריכת שחיה, חדר כושר, לובי מפואר, חדרי אוכל מפוארים עם אינטרנט חופשי בלובי. המלון נמצא בפריים לוקיישן במרכז דיסלדורף במרחק הליכה נוחה מרוב הנקודות המעניינות שיש לעיר להציע.

מי שיוצא החוצה מדיסלדורף יכול לטייל אל הנופים הפסטורליים של המדינות השכנות הולנד ובלגיה וגם במערב גרמניה. משפחות וילדים יוכלו להנות בפארקי השעשועים, גני חיות ומסלולי הרפתקאות, וחובבי ספורט אתגרי יוכלו לצאת למסעות ג’יפים, טיפוס הרים, אומגות, רפטינג, טרקטורונים, סוסים, ועוד.

צילום: דוד מנדלסון

כמו תמיד שינפלד מספקים אירוח ברמה היוקרתית ביותר, ארוחות בוקר וערב מלאות כשרות למהדרין שמכינים צוות שפים זוכי פרסים, בר אירי חופשי במלון, בשבת פנסיון מלא עם 5 ארוחות כולל קידוש מפואר.

כמובן שאין נופש כשר עם שינפלד בלי לציין לטובה את המטבח המפורסם וצוות השפים והקונדיטורים. הצוות הענק כולל את טובי השפים מהשורה הראשונה שזכו בפרסים בינלאומיים: כולל שף ראשי, שף מטבח חם, שף סלטים, שף ארוחת בוקר, שף מאכלים יהודיים, שף קונדיטור פרווה, שף קונדיטור חלבי ושף קינוחים. לאורך חופשת הקיץ הם יכינו תפריט מסעיר ומלהיב, ושפע טעמים, צבעים וניחוחות, במטבח גורמה של כל סגנונות המטבח היהודי על מגוון עדותיו. הכמות והמגוון בחדרי האוכל עולים על כל דמיון - יהיו ארוחות בוקר, צהריים וערב מלאות בכל טוב - בשרים, דגים, סלטים, מרקים, תוספות, קינוחים, עוגות, קונפיטורות ומעדנים. בשבת יהיה פנסיון מלא עם הקידושא רבא המיוחד של שינפלד. בין הארוחות פתוח לאורחי שינפלד טרקלין אירי המציע שתיה קרה, שתיה חמה, יינות מובחרים, קוקטיילים מרעננים, פירות העונה ומבחר העוגות המיוחדות והקינוחים שטובי השפים של שינפלד מכינים. הכשרות גלאט כשר מוקפדת תחת פיקוחו של הרה”ג יעקב גלוסקין שליט”א.  

זמן ומחשבה רבים הושקעו גם השנה בבחירת מסלולי טיולים בידי המדריכים המוכשרים של שינפלד תיירות כולל מסלולים חדשים ללקוחות שכבר היו בדיסלדורף, ומסלולים מיוחדים למשפחות ולצעירים. לתוכנית הקיץ העשירה אפשר להוסיף גם הופעות של גדולי הזמר היהודי (בתאריכים נבחרים), פעילויות מגוונות לגדולים ולקטנים ועוד.

מעל לכל שינפלד תיירות שמים את שביעות הלקוחות והשירות, לכן מנהלי שינפלד נמצאים עם האורחים במלון בזמן החופשה ומבטיחים לאורחים שקט נפשי, ושהחופשה תהיה מושקעת ומוקפדת עד לפרט הקטן ביותר. כבר למעלה מ-30 שנה ששינפלד תיירות ממשיכה לחדש ולהתחדש, כשאלפי לקוחותיהם נהנים מידי שנה במגוון חופשות כשרות במלונות מפוארים במקומות היפים בעולם.