גיבוש ביום כיף בצפון באתר נהריים בגשר

עבור כל ארגון בו מתכננים יום כיף לעובדים ומעוניינים להגיע לאתר אשר יכלול הן פעילויות גיבוש מודרכות והן הרבה מאוד עניין, טבע, הנאה וגם ארוחה, מומלץ בחום להכיר את "נהריים בגשר" – אתר המציע את כל מה שצריך עבור יום גיבוש לעובדים בצפון שיהיה אטרקטיבי ובלתי נשכח

חדשות כיפה תוכן שיווקי 25/12/22 15:41 א בטבת התשפג

גיבוש ביום כיף בצפון באתר נהריים בגשר
צילום: נהריים בגשר

מדי תקופה מוציא כמעט כל ארגון את עובדיו ליום כיף וגיבוש, יום מחוץ למקום העבודה במהלכו מבצעים פעילויות מהנות אלו ואחרות, ומבלים יחד קצת "זמן איכות" שאינו קשור לעבודה היומיומית. לא קל לארגן ולמצוא תוכן הולם ואטרקטיבי ליום גיבוש/כיף שכזה, אך אתרים מסוימים בארץ כבר הכינו עבורנו את כל התשתית הנדרשת ליום הגיבוש המושלם. רק נותר לתאם תאריך ולהגיע!

עבור כל ארגון בו מתכננים יום כיף לעובדים ומעוניינים להגיע לאתר אשר יכלול הן פעילויות גיבוש מודרכות והן הרבה מאוד עניין, טבע, הנאה וגם ארוחה, מומלץ בחום להכיר את "נהריים בגשר" – אתר המציע את כל מה שצריך עבור יום גיבוש לעובדים בצפון שיהיה אטרקטיבי ובלתי נשכח.

יום כיף לחברות בנהריים בגשר – מה ניתן למצוא במקום?

עבור מי שאינו מכיר, אתר "נהריים בגשר" אל מול הרי הגלעד התלולי, בעמק המעיינות השוכן בין הכנרת לבית שאן. האתר מנגיש ומנציח את סיפור ההתיישבות היהודית הוותיקה באזור, כולל תרומתם של חברי הקיבוץ לפיתוח ההתיישבות היהודית בארץ ישראל וללחימה במלחמת העצמאות. במקום מיצג אור קולי מרהיב המספר את סיפור המקום, כמו גם כולל אתרים רבים ושונים בהם מבקרים במהלך סיור מודרך, אתרים המספרים את הסיפור הייחודי של אזור זה בארץ. בשנות השלושים של המאה הקודמת הוקמה תחנת כוח הידרו אלקטרית במקום, אשר הפיקה חשמל מזרימת מי נהר הירדן. זהו רק פריט מידע מרתק אחד מתוך ההיסטוריה של המקום, אשר זוכה להתייחסות מורחבת כמובן בסיורים המודרכים המועברים בו.

צילום: נהריים בגשר

אתר נהריים בגשר הוקם כאמור על מנת לארח מבקרים פרטיים וקבוצות גם יחד, להעביר להם חוויה ייחודית של ההיסטוריה המקומית ולעשות זאת בצורה שתהיה מהנה ומסקרנת עבור כל הגילאים. במקרה של יום כיף לעובדים, ניתן לשלב במהלך הביקור במקום גם פעילויות גיבוש מודרכות המועברות על ידי מדריכים מקומיים מנוסים ("פעילויות T.D.O"), פעילויות אשר נכתבו ותורגלו במיוחד על מנת להעביר לקבוצות חוויה מיוחדת הכוללת סוגים שונים של אינטראקציות ו"משחקים" משותפים בעלי ערך מוסף. ניתן לשלב ביקור במקום ביום כיף לחברות עם ביקור בכנרת וסביבתה.

טיול שטח בנהיגה עצמית, ארוחה משובחת, סיורים ותצפיות מרהיבות באזור

בנוסף לפעילויות גיבוש מודרכות המועברות לקבוצות במקום, יום כיף בצפון בנהריים בגשר יכול לכלול עוד לא מעט תוכן בנוסף. כמובן שכל יום כיף/גיבוש טוב חייב להיות מלווה בארוחה טובה (לרוב ארוחת בוקר ו/או צהריים), וגם זה מוסדר עבורכם בצורה הטובה והנוחה ביותר בנהריים בגשר – במקום שוכנת מאפיית הבוטיק "אגדת לחם" של הקיבוץ, המציעה גם ארוחות בוקר וצהריים משובחות ביותר, בתיאום מראש עבור קבוצות.

כמו כן, ניתן לבחור באפשרויות נוספות המוצעות במקום דוגמת טיולי שטח מודרכים ברכבים חשמליים (בנהיגה עצמית של העובדים) בטבע המקומי הירוק והמרהיב, ומגוון סיורים מודרכים נוספים ובנושאים שונים המועברים במקום.

בקיצור – כל מה שצריך עבור יום כיף לחברות ועובדים אשר יהיה מושלם מכל בחינה. שווה בדיקה כאשר מתכננים את יום הגיבוש הבא של הארגון!