יהלומי המעבדה של Lab Diamonds: נגישים לכל כיס, מרגשים כל נפש

היהלומים ידועים כאבן היקרה והיפה ביותר שקיימת, ולצד האבן הטבעית פותחה טכנולוגיה לייצור יהלומי מעבדה: יהלומים טבעיים אשר גדילתם הואצה בתנאי מעבדה | כל הפרטים על הפלא

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/07/22 09:54 יד בתמוז התשפב

יהלומי המעבדה של Lab Diamonds: נגישים לכל כיס, מרגשים כל נפש
יהלומים, צילום: שאטרסטוק

לא בכדי התהוו היהלומים לכדי האבן הטובה, המרגשת והסימבולית שהם מאז ועד היום. יהלומים ידועים כאבן היקרה והיפה ביותר שקיימת, ונהוג לעשות בהם שימוש רחב בייצור תכשיטים, בפרט טבעות יקרות וטבעות אירוסין. עקב היותם של היהלומים הכוכב העיקרי בהצעות נישואין או בכל מתן מתנה לאישה, עלה הביקוש עבורם באופן משמעותי במיוחד, ואיתו עלו, עם השנים, המחירים עוד ועוד. ואמנם, איפשהו במחצית השניה של המאה העשרים פותחה דרך טכנולוגית מתקדמת במיוחד לייצור יהלומים בתנאי מעבדה, בשמירה מלאה על הד.נ.א המקורי שלהם. כך שלמעשה, יהלומי מעבדה הם יהלומים טבעיים אשר גדילתם הואצה בתנאי מעבדה, ומכאן גם שמם. מעבר לעובדה שיהלומי מעבדה יפהפיים, נוצצים ומשמחים במיוחד, הם גם משמעותית זולים יותר מיהלומים שגדלו בטבע. ניתן בהחלט להגיד שיהלומי מעבדה יצרו סטנדרט חדש לחלוטין בעולם התכשיטים ובעולם היוקרה, סטנדרט אשר הביא עימו אפשרות לכל אחד מאיתנו לרכוש יהלום יפהפה ומתנה מרגשת, בהישג יד ובחיוך רחב.

תחום יהלומי המעבדה חדש יחסית בארצנו הקטנטונת, והוא הובא לראשונה לישראל על ידי חברת iLab Diamonds , אשר היוותה ומהווה כיום אבן דרך משמעותית, תרתי משמע, בעולם התכשיטים והיהלומים. כיום, ניתן להגיד כי אנו לחלוטין מצויים בעידן חדש, נגיש יותר ואפילו יפה יותר בכל הקשור לעולם זה. שכן, האפשרות של מי מאיתנו לרכוש אבן יקרה, בין אם כמתנה ובן אם לאו, משמעותית ומרגשת, והופכת גם את הצעות הנישואין לנעימות ונגישות הרבה יותר. בין קולקציית יהלומי המעבדה המיוחדת של iLab Diamonds תוכלו למצוא יהלומים יקרים וגדולים יותר, ואפילו תכשיטי זהב 14-18 קראט משובצים יהלומים אקולוגיים. כך שלמעשה, כל אחד מאיתנו יוכל ללא חשש להיכנס ל- iLab Diamondsולמצוא את תכשיט היהלום המדויק לו, בדיוק כפי שחלם, בגימור מדהים ויצירה מפעימה. 

כל התכשיטים המיוצרים ב-iLab Diamonds, וביחוד הטבעות, מיוצרים באיכות ללא פשרות ובסטנדרטים הגבוהים והטובים ביותר. זאת הן מבחינת תהליך הייצור והן מבחינת השימור, הן מבחינת איכות הצבעים (DEF) והן מבחינת רמת הניקיון המקסימלית ביותר. כל תכשיט אשר תבחרו לרכוש ב- iLab Diamonds נמכר עם תעודה גמולוגית בינלאומית אישית. תעודה זו מפרטת בפירוט רב ומוחלט את תעודת הזהות של התכשיט החדש שלכם: משקלו, שוויו ורמת איכות היהלומים שבו.

ב- iLab Diamonds תוכלו למצוא יהלומי מעבדה מכל הסוגים, כל הגדלים וכל הצבעים, באי אילו עיצובי טבעות, שרשראות ותכשיטים שונים ומקוריים. iLab Diamonds, כחלוצה בתחום יהלומי המעבדה, מתמחה בכל תהליך הייצור של היהלומים, החל מהיותם גרעין יהלום, ועד לשיווקו בחנות המופלאה בבורסה ברמת גן ובחנות האונליין. iLab Diamonds מייצרת את יהלומי המעבדה שלה במעבדותיה, בשיטות הטכנולוגיה CVD ו-HPHT, ומשווקת אותם לחנויות תכשיטים שונות בארץ ובעולם. כך שלמעשה, היא הן המקור הראשון והן הזרוע המבצעת לשיווק יהלומי מעבדה בחנויות המובחרות. 

חשוב לציין, יהלומי המעבדה על מאפייניהם הפיזיים זהים לחלוטין לאלו של יהלומים טבעיים. דרגת הקשיחות של יהלומי מעבדה היא 10, הם נראים, מרגישים, ונוצצים למשעי בדיוק כמו יהלום טבעי, ולמעשה, כאמור, הם יהלום טבעי אשר גדל בתנאי מעבדה. על אף שגדלו יהלומים אלו בתנאי מעבדה, לא יהיה ניתן להבחין באותו הבדל מזערי בתהליך הייצור, וכי הוא איננו ניכר בשום צורה כלפי חוץ. זאת יהיה ניתן לראות אך ורק באמצעות מיכשור מיוחד, על ידי גמולוג מיומן. אחרת, לא יראה ולא יוכל להיראות הבדל כלל לעין הרגילה, ולרוב גם לא לעין מאומנת. 

כאן חשוב לציין, ש-iLab Diamonds פועלת בשקיפות מלאה מול הלקוח, מקפידה על כללי אתיקה מסחריים בעבודתה ובשיווקה, זאת לצד מתן שירות אישי, ששם את הלקוח במרכז. צוות החנות מסייע ככל יכולתו במסע הבחירה של הלקוח אחר התכשיט המושלם, זמן ראוי ככל שיידרש, מהרגע המרגש שבו הוא נכנס לחנות ועד הרגע בו הוא יוצא ממנה, מסופק ומאושר. כאן גם ראוי לציין כי השירות ניתן באופן מקיף ואישי, הן בחנות במתחם הבורסה ברמת גן והן בחנות האונליין באמצעות ייעוץ טלפוני.

ייצור יהלומי המעבדה- כיצד פלא נולד?

כאמור, Lab Diamonds עושה שימוש בשתי טכנולוגיות חדשניות ומיוחדת בשם CVD ו-HPHT לשם ייצור יהלומי המעבדה. מדעניה של Lab Diamonds במעבדותיהם מזקקים את גרעין היהלום, מורחים אותו בשיטה מיוחדת בחומר מאיץ גדילה, ומדמים את תנאי החום והלחץ אשר מקיים הטבע- במעבדה. כך מתבצע מעקב במשך חודשים רבים אחר גדילתם של יהלומי המעבדה, עד אשר אלו מגיעים לכדי התוצאה המדויקת והמושלמת הרצויה. למעשה, מתבצע אותו תהליך טבעי של ממש, רק בתנאי מעבדה.

לאחר קבלת התוצרים: יהלומי מעבדה יפהפיים ומלוטשים, הם נבחנים בקפידה על מנת לוודא כי איכותם וטיבם תואמים את הסטנדרט הגבוה והראוי בשוק היהלומים. חשוב לדעת, יהלומי המעבדה מדורגים על פי אותם סטנדרטים כשל יהלומים טבעיים! רק שההבדל היחיד הוא שמחירם נגיש לכל כיס. כאן גם ראוי לציין כי מחיר יהלומי המעבדה נקבע בהתאם למחירון העולמי והמקובל בשוק היהלומים ונקרא מחירון רפפורט. הווה אומר, מדובר ביהלומים מן השורה הראשונה, אשר אינם יורדים ולו לרגע מאיכותם של כל יהלום יציר הטבע.

בסיום התהליך, מועברים יהלומי המעבדה אל החנות של Lab Diamonds ומשווקים בה ללקוחותיה. Lab Diamonds אוחזת ברשימת לקוחות המורכבת מסוגי לקוחות רבים ושונים. הן מלקוחות קבועים, לרוב אלו אשר רואים ברכישת תכשיט היהלום כמתנה המזוהה ביותר עם הערכים והרגש שלהם, והן מעוברי אורח, לשם רכישת טבעות אירוסין או תכשיטים אחרים.

ואכן, ייצור יהלומי המעבדה הוא ייצור אינטלגנטי, איכותי ומוקפד. לצד זאת, הוא גם ייצור ירוק יותר, ומאפשר לנו לשמור על כדור הארץ בצורה טובה יותר. הלכה למעשה, עושים המדענים שימוש בשיטות הטכנולוגיות לייצור יהלומי המעבדה ואלו הן ירוקות ומאירות את הסביבה. אחד היתרונות המדהימים של יהלומי מעבדה הוא היותם אקולוגיים, המיוצרים בתהליך המסייע משמעותית לשמירה על הסביבה. מדובר בטכנולוגיה אשר מאפשרת לבצע, כאמור, את כל תהליך גידול היהלומים במעבדה.על כן, הוא איננו מצריך חפירה באדמה או  בעבדות ילדים על מנת לבצע כרייה של היהלומים. מדובר בטכנולוגיה ירוקה ומתקדמת במיוחד, המאפשרת ללקוח לבחור נכון פעמיים. פעם אחת עבור האדמה עליה אנו חיים, ופעם אחת, כמובן, עבור האנשים החשובים בחייו.

Lab Diamonds, חלוצת רשת יהלומי המעבדה, חרטה על דגלה חשיבות בלתי ניתנת לפשרות לאיכות התוצרים המשווקים בפיתחה, לצד שימת דגש על נגישות לכל לקוח ולקוח. כך שכל אדם באשר הוא, יוכל להיכנס ל- Lab Diamonds, להרגיש בבית, ולדעת כי הגיע למקום הנכון וכי ימצא את אשר ליבו חפץ. בעליה של החנות, אשר חיים את עולם היהלומים מזה יותר מ-30 שנים ידעו בדיוק כיצד לשים את היד על טבעת היהלום הנפלאה והמתאימה עבורך, בדגש על האירוע לשמו נתכנסנו, ועל ההתאמה לבת הזוג. חנות הדגל של Lab Diamonds נמצאת בכתובת הרקון 9 ברמת גן, מתחם הבורסה ליהלומים, וכן בחנות האונליין. צוות החנות זמין לכל שאלה, תהייה או מענה וישמח לסייע לכם להגשים את החלום הגדול בדמות טבעת האירוסין המושלמת, או לחילופין בבחירת המתנה המדויקת. כך שעם הענקתה, תעלה על פניה של בת הזוג חיוך רחב ונרגש במיוחד.