לא מתפשרים על האיכות וגם לא על המחיר: דיו למדפסות hp אפשר למצוא באתר XL דיו

היכן תוכלו למצוא דיו למדפסות של חברת HP במחירים טובים יותר מבלי להתפשר על האיכות? התשובה לכך פשוטה - אתר אקסל דיו. מהם מחירים טובים יותר? מהו סוד ההוזלה? וכיצד ניתן להוזיל את המחיר מבלי לפגוע באיכות? לפניכם הסבר קצר, על ”סודות” הדיו התואם ועל אתר XL דיו

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/04/22 11:37 כז בניסן התשפב

לא מתפשרים על האיכות וגם לא על המחיר: דיו למדפסות hp אפשר למצוא באתר XL דיו
מדפסת, צילום: שאטרסטוק

המענה לכל צרכי ההדפסה ועוד

XL דיו הוא אתר מכירות באינטרנט שבו תמצאו את כל הדרוש לכם בכל הנוגע למוצרים מתכלים להדפסה ועוד. האתר מציע מחסניות דיו למדפסות בטכנולוגיית הזרקת דיו, טונרים למדפסות לייזר ומדבקות למדפסת. אחת מיצרניות המדפסות הבולטות ביותר, לעסקים וגם לשימוש פרטי, היא חברת HP. באתר XL דיו תמצאו כמובן גם דיו למדפסת hp במחירים מצוינים ובאיכות גבוהה. כמו כן, זמינים לרשותכם באתר זה חותמות ואביזרים שונים לטלפון הנייד כמו מטענים לרכב, כבלים שונים ומעמד מגנטי.

עלויות הדיו מכבידות

רכישת מדפסות עשויה להתבטא בהוצאה גדולה למדי – יש מדפסות זולות מאוד ויש יקרות בהרבה, אך עדיין מדובר בהוצאה חד פעמית. אלא שאחריה מתחילות ההוצאות השוטפות סביב מוצר זה ובעיקר הוצאות על "מוצרים מתכלים" למדפסת. מדובר בנייר למדפסת, טונר ודיו. בהתאם לתדירות ואופי ההדפסות, הוצאות אלה עשויות להיות כבדות למדי.

בהקשר מדפסות HP

חברת HP היא יצרנית מדפסות ותיקה ומוערכת מאוד. רואים את מוצריה בלא מעט עסקים שבהם מדובר בהיקפי הדפסה גדולים מאוד. בעקבות כך עלויות הדיו לטווח ארוך הופכות לעתים להוצאה כבדה. לכן, מצד אחד רכישת מדפסת HP מתוך מגוון המוצרים שיש לחברה להציע כדאית לעסקים, אבל מצד שני חיוני ומומלץ לחפש דרכים להוזיל עלויות שוטפות על הדיו. אבל כיצד עושים זאת? הינה התשובה על השאלה הזאת.

פריצת הדרך של הדיו התואם

דרך הוזלה בולטת במיוחד היא שימוש בדיו תואם. מוצרים אלה תואמים באופן מרבי למחסניות הדיו של יצרני מדפסות מדגמים שונים, כולל מדפסות HP. את הדיו המותאם אפשר להתקין במדפסות שונות ובצורה חלקה ובהדפסה איכותית. עבור מי שרוכש מוצר כזה אין הבדל של ממש בינו לבין הדיו של היצרן – גם באיכות וגם בכל הנוגע לתפעול מיכל הדיו והמדפסת. 

מה עוד חשוב לדעת?

האיכות לא פחות טובה

איכות מכל הדיו התואם, וגם הנוזל שבתוכו, אינם נופלים מאלה של מוצרי יצרן המדפסת. זאת בתנאי שקונים דיו תואם מיצרן איכותי.

ריבוי היצרנים מעודד תחרות

אם היינו רוכשים דיו רק מיצרן המדפסת, הדבר בוודאי לא היה מעודד מחירים נמוכים במיוחד. למעשה, במקרים רבים, הדיו הוא מקור ההכנסה העיקרי של יצרן הדפסת. עולם הדיו התואם הוא שוק רחב, אשר התחרות שבו מעודדת הוזלה, דבר טוב לקהל הלקוחות.

כל מוצר מותאם לדגם מדפסת ספציפי

כל מוצר דיו תואם מוגדר ורשום חד משמעית ובבירור לאילו דגמי מדפסת ספציפיים הוא תואם, כך שלא תהיה שום בעיה בהדפסה עצמה, באיכות שלה או סיכוי לפגיעה במדפסת.

אחריות

מוצרים תואמים בתחום זה מגיעים עם אחריות, כמו כל מוצר אחר. במקביל, כדאי להביא בחשבון, שהאחריות על המדפסת עצמה, עשויה להיות מותנת בשימוש בדיו של יצרן המדפסת בלבד.

לסיכום

טוב לדעת שאין צורך להתפשר, לא על המחיר ולא על האיכות של דיו למדפסות HP. בכל הנוגע לדיו למדפסת, אתם יכולים למצוא מענה טוב לשני הדברים בו זמנית, כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר XL דיו וליהנות מדיו איכותי וזול יותר.