חשיפה: יום סיירות כל מה שניסו להסתיר מכם

כמי שמגבש מעל עשור במיונים הצהלים ביניהם יום סיירות, החלטתי לעשות סדר בבלגאן ולהיות החלוץ שיחשוף בפניכם את הקווים המנחים של מגבשיו כדי להעניק לכם את היתרון שאיתו תשיגו את האיתור לגיבושים האחודים, גיבוש מטכל, גיבוש שייטת וחובלים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 12/07/21 09:46 ג באב התשפא

חשיפה: יום סיירות כל מה שניסו להסתיר מכם
סימולצית יום סיירות בחברת אדרנלין, צילום: עדי אבלס

כמו שכולכם כבר הספקתם להכיר יום הסיירות הצהלי, כשמו כן הוא, יום אחד בודד שמגיע על מנת לסנן חמשת אלפים מועמדים במצטבר על מנת להוציא כארבע מאות מאותרים לכל גיבוש אותו ציינתי בפסקה הקודמת, מה שאינכם מכירים הוא, כי מדובר בארבע תרגילים סה"כ, שאורכם לא יעלה על שלושת השעות המשמעותיות ביותר בחייכם בנקודת זמן זו.

שלוש שעות שאם תתנהלו בהם נכון, הדרך אל היעד קרובה מתמיד, ואני כאן, כדי ללמד אתכם איך לעשות זאת, איך לעבור יום סיירות ולעמוד רמה אחת מעל כולם, איך לממש את הפוטנציאל שלכם ולהוכיח שאתם המתאימים ביותר.

יום סיירות, איך שורדים את גל הפרישה הראשון

מבן ארבעת התרגילים השונים ביום סיירות, הראשון שבהם הוא המורכב והעצים ביותר אשר לו מנגד לאחרים מטרה נוספת, מעבר לאיתור המועמדים שהתייצבו על שלושת המקומות הראשונים בצורה מוחלטת, לתרגיל זה יש את התפקיד החשוב ביותר ביום סיירות והוא לגרום לגל הפרישה הגדול ביותר שידע מיון זה, ואם צלחתם אותו, תרשו לי לבשר לכם שאתם כבר רגל אחת בפנים.

איך עושים זאת, איך מסיימים בהצלחה את התרגיל הקשה ביותר של יום השדה הצהלי.

בלי להיכנס יותר מידי לפרטים, אפשט לכם את העניין בכך שאגלה לכם כי המקצים הראשונים בתרגיל זה הם בעלי המשקל המנטלי הכבד ביותר שתחוו ביום סיירות.

לחצים אדירים ומכוונים מצד המגבשים המגיעים בצורות שונות כדי לגרום לכם לחשוב שאם כך מתנהלות הדקות הראשונות, לא תשרדו יום שלם שכזה, וזהו קו החשיבה שגורם ליותר מארבעים אחוזים מכם להבין שסיימו את דרכם בכל הקשור לסיירות העלית והחלום איתו הגיעו.

איך מתגברים על מחשבות מטלטלות אלו, התשובה לכך פשוטה, ראשית, אפתח במשפט המפורסם " שאתה עייף ורעב, גם האויב עייף ורעב" תמיד תזכרו שלא רק אתם חווים תשישות ומלחמה פנימית, אבל חשוב לציין שמי מבינכם שלא ידע להשתלט על עצמו, להתנער ולהכניס הילוך קדימה, ימצא עצמו מתערער ודועך החוצה.

שנית, יום סיירות הוא מיון יחסי, בסוף היום, אותם מקצים ראשונים יסתיימו אחרי עשר דקות בדיוק, עשר דקות שבזכותן יעמדו כלל צוותי יום הסיירות תשושים וחסרים, משאתם מכירים זאת, לא נותר לכם אלא לנצל אותן לטובתכם ולהכיר שאלו הרגעים ליצור חסם מנטלי אצל שאר המועמדים ודווקא עכשיו, להתגבר על עצמכם, להוציא מהכוח אל הפועל ולהתסער בכוחות מחודשים לעבר הדיונה כדי לחתום את מקומכם במיונים המתקדמים של סיירות העלית וחטיבת הקומנדו, גיבוש מטכל או גיבוש שייטת האחודים.

ולדובדבן שבצקפת, הכנה מוקדמת.

כדי לעבור יום סיירות לא מספיק להכיר שאתם מתבקשים לשרוד את התרגיל הראשון בו, צריך גם להכין את עצמכם לעניין זה, וכאן נכנסת אותה ההכנה מוקדמת אליה אני מבקש לכוון אתכם.

הכנה שהיא הליך הכשרה ייעודי שיעניק לכם את ארגז הכלים שלצידו תספקו מענה מלא למגבשי יחידות העלית והקריטריונים אותם הם יציבו לפניכם.

הליך הכשרה מבוקר אותו תמצאו בגוף כושר קרבי מובדל מכל השאר, העונה לשם אדרנלין, וזה אשר הרים את הכפפה והפך ליחיד שמכין ליחידות העלית בצורה קפדנית וטובענית ומעל עשור עומד באחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בלי האפשרות להסיט אותו ימין ושמאל.

מדוע אני ממליץ דווקא עליו אתם שואלים, התשובה לכך פשוטה, כמגבש ביום סיירות וגיבוש מטכל, רובם המוחץ של המלשבים אותם העברתי הגיעו דרכם.

מועמדים בעלי עיניים בוגרות, ידע וניסיון חוצי דמיון, אידיאולוגיה וערכים שלצערי נעלמו וחסרים בדורנו, אמונה עצמית וביטחון מרקיעי שחקים ורף יכולות חסר תקדים אשר הצליח להפתיע גם אותנו, הוותיקים בענף.

האם תוכל לספר לנו עוד עליהם, עוד על אדרנלין כושר קרבי

כמי שהופתע לגלות איכות בכמות לא צפויה את הבירורים האלו עשיתי לפני מספר שנים כדי שעד היום אהיה בקשר עם מנכל החברה, סרן במיל יוצא יחידת מגלן וזה שתחתיו ארבע אגפי הכשרה שהרכיבו את קורס ההכשרה המבטיח שיעמיד אתכם תחת שורותינו.

אדרנלין כושר קרבי מתאפיינת במסלול הכשרה חופף ליחידות העלית וכדי להעפיל אליו תתבקשו לעבור מיון כניסה ייחודי אשר יעיד עליכם כמי שלהם הפוטנציאל הגבוה ביותר לסיים לוחמים בסיירות העלית והיחידות ההתנדבותיות.

מעבר לכך, כמו שכתבתי, בדיוק כמו ביחידות הקצה הצהליות, אחת לרבעון אתם תבצעו וועדות הדחה אשר ינפו את מי שאינו מתאים וזה כדי להמשיך ולמקסם את המשתתפים הנכונים ביותר אל היעד.

מה יעברו מי שכן הצליח לעבור את מיון הכניסה ולהתברג לקורס

את המידע הזה תוכל למצוא באתר החברה, שם ישנו פירוט מלא לתוכניות הפעולה השגרתיות, סאגות ייעודיות גיבוש, ימי סימולציה למול יחידות החוד וסדרות קצה שמעשירות את משתתפיהם בתכנים שיקנו להם נקודות זכות בלבנות ההכשרה המתקדמות של מסלול הלוחם אליו יעפילו.

שוב, זהו גוף כושר קרבי שונה מכל מה שהכרתם משום שהוא מתעסק בעבודה פרטנית ומקצועית, ומפעיל תשתיות אדירות על מנת ששום אחד משתתפיו לא יפול בן הכיסאות, ובכך זכה ליצור ענף משל עצמו ואת התואר שהעניקו לו יחידות החוד, חברה להכשרות ביטחוניות וכושר קרבי.

עידן חדש בפתח ואתם יכולים להפוך לחלק ממנו

אם אתם מבקשים את גוף הכושר הקרבי המוביל בישראל אשר בכל רבעון מפרסם תוצאות הצלחה חסרות תקדים ואיתן מפקדי יחידות העלית שמברכים על פועלנו.

אם אתם דורשים עבודה למול הנוער האיכותי ביותר בארץ אשר הרוויח את מקומו תחתינו בזכות ולא בחסד, מלשבים בעל הערכים, האידיאולוגיה וסדר העדיפויות הנכון לצידם תעבדו  ותמקסמו את עצמכם אל על ומעבר

אם אתם מחפשים את היחידים שהיו מסוגלים לאמץ את נישת ההכנה ליחידות המיוחדות והבלעדיים שיצרו פלטפורמה שמסוגלת להתחייב לכם לכך, ברוכים הבאים לאדרנלין.