הרב שמואל אליהו על הישוב החדש אביתר: "הקמת הישוב בונה את מלכות בית דוד!"

הרב הראשי של צפת, הרב שמואל אליהו, יצא בקריאה לציבור לתמוך בישוב החדש אביתר

חדשות כיפה תוכן שיווקי 26/05/21 15:36 טו בסיון התשפא

הרב שמואל אליהו על הישוב החדש אביתר: "הקמת הישוב בונה את מלכות בית דוד!"
הרב שמואל אליהו, צילום: ללא

בסרטון חדש שהוציא הרב שמואל אליהו, הוא מספר כי התרגש מהעובדה כי קם בישראל ישוב חדש. הרב אליהו סיפר עליו אביו זצ"ל: "אבא, הרב אליהו עליו השלום היה אומר שכל בית בארץ ישראל, כל נחלה, זה נחלה בעולם הבא. היה כתוב שיעקב קונה את חלקת השדה בשכם, כתבו המפרשים קונה חלק בעולם הבא. אם זה בית ככה? ישוב? זה לא רק בכמות – הרבה בתים, זה באיכות!"

בהמשך הוסיף הרב אליהו מקורות נוספים לחיזוק הזכות הגדולה של מי שמשתתף בבניית הארץ, "כתוב במפרשים שמי שמקים ישוב בארץ ישראל, הקים עמרי את שומרון, זכה שלוש דורות למלוכה. זה כשהוא מקים אותו על שם שמר אדוני ההר. אבל כאשר מקימים ישוב לכבוד השם יתברך? מה השאלה? איזו זכות, הקמת הישוב בונה את מלכות בית דוד! אנחנו שמחים מכל הלב והנשמה לברך אתכם בהצלחה בכל כל – תצליחו! בלי שום מניעות! תרחיבו – הרחיבי מקום אהלך!"

היישוב אביתר הוקם בעקבות הרצחו של אביתר בורובסקי הי"ד בצומת תפוח. שמונה שנים בדיוק אחרי הרצח התבצע פיגוע נוסף בצומת תפוח בו נרצח יהודה גואטה הי"ד ונפצעו בחורי ישיבה נוספים. בעקבות כך חודשה ההתיישבות במקום ועלה למקום גרעין ראשוני של 30 משפחות בסיוע תנועת התיישבות נחלה ותנועת אמונים.

הישוב אביתר פתח בקמפיין גיוס המונים במטרה לכסות על המשאבים האדירים שמושקעים במקום.
אלפי אנשים כבר תרמו למען פיתוחו של הישוב ומרגש לראות את ההתגייסות הרבה של הציבור הרחב שתומך בהתיישבות החדשה

בואו לתמוך בקמפיין ולבנות ישוב בארץ ישראל