קורס הכנה לפסיכומטרי – למי זה טוב?

מבחן הפסיכומטרי הוא אולי אימת כל חייל משוחרר שחזר מטיול של אחרי הצבא. לציון המבחן הזה יש השלכות רבות על מה נבחר ללמוד ולאן נוכל להתקבל. קורס הכנה לפסיכומטרי יכול להפוך את חוויית הלמידה לאופטימלית ואפילו מהנה, ולעזור לכם להגיע לציון לו אתם זקוקים.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/02/21 14:47 טז באדר התשפא

קורס הכנה לפסיכומטרי – למי זה טוב?
קורס הכנה לפסיכומטרי, צילום: shutterstock

מבחן הפסיכומטרי הוא אולי אימת כל חייל משוחרר שחזר מטיול של אחרי הצבא. הלמידה אליו היא ארוכה, מתישה, שלא לדבר על המבחן עצמו. לציון המבחן הזה יש השלכות רבות על מה נבחר ללמוד ולאן נוכל להתקבל. לכן, אין להקל ראש בהכנה לקראת המבחן. קורס הכנה לפסיכומטרי יכול להפוך את חוויית הלמידה לאופטימלית ואפילו מהנה, ולעזור לכם להגיע לציון לו אתם זקוקים.


קורס הכנה לפסיכומטרי או ללמוד לבד?

מבחן הפסיכומטרי הוא מבחן בעל מבנה ואופי ייחודיים שלא נתקלנו בהם בשנותינו בתיכון. הוא מורכב משלושה פרקים; אנגלית, מתמטיקה ועברית, כאשר כל פרק מוגבל בזמן. אלמנט הלחץ יכול להכריע את התפקוד בזמן המבחן, ולכן יש להגיע אליו מתורגלים היטב.
למידה עצמאית למבחן דורשת מהלומד רמה גבוהה של משמעת עצמית ולא תמיד תבטיח גישה למקורות המידע המהימנים ביותר.
בקורס הכנה לפסיכומטרי לעומת זאת, התלמיד מקבל חוויית למידה הוליסטית, החל מהיכרות עם מבנה המבחן, סוגים שונים של שאלות הנשאלות במבחן, טכניקות שונות לפיתרון והמון חומר לימודי לתרגול בכיתה או בבית.


בקורס הכנה לפסיכומטרי ישנו אלמנט נוסף, והוא הליווי האישי.
הליווי האישי מתחיל בעצם מרגע הרשמת התלמיד לקורס ועד למבחן. דבר זה מהווה יתרון משמעותי לעומת למידה עצמאית, מכיוון שאין סיטואציה בה התלמיד טועה בתשובה שוב ושוב, או לא מצליח למצוא את הפתרון. מנחה הקורס יסביר לתלמיד שוב ושוב היכן טעה, מדוע טעה, וכיצד להימנע מכך בעתיד.

 

הסוד להצלחה במבחן הפסיכומטרי מסתכם בשלוש מילים: תרגול, תרגול, תרגול.

בקורס הכנה לפסיכומטרי מקבל התלמיד ערכת ספרי לימוד ושאלונים לדוגמא, המבטיחה מאגר בלתי נגמר של חומרי תרגול, שיבטיחו את ההשתפשפות המקסימלית של התלמיד לקראת הבחינה.
יתרון גדול נוסף של הכנה בקורס הוא הזמינות והנגישות לחומר הנלמד דרך המחשב והאייפד ומאפשר ללומד לתרגל מכל מקום ובכל זמן.


אנשים רבים פונים ללמידה עצמאית למבחן מסיבות כלכליות. הנחה זו יכולה להיות הנחה מטעה, מכיוון שלמידה עצמאית יכולה לגזול זמן רב ללומד ולא בהכרח מבטיחה את הציון לו שאף התלמיד כאשר ניגש למבחן, מה שיכול לגרום לו לגשת אליו שוב ושוב עד שיגיע לציון הנכסף. כאשר עושים הכנה מעמיקה למבחן, סיכויי ההצלחה בבחינה כבר בניסיון הראשון עולים משמעותית, וחוסכים ללומד זמן וכסף, שכעת יכולים להיות מנותבים לדברים אחרים בהם צריך להתעסק לקראת קבלה ללימודים אקדמאיים.

זכרו, ציון גבוה בפסיכומטרי יכול לפתוח בפניכם מסלולים ואפשרויות רבות לפיתוח שלכם, ויכול לעזור לכם להגיע לפקולטות ולמוסדות בהם אתם חושקים, מה שיכול לשפר משמעותית את העתיד התעסוקתי והקריירה שלכם. בין אם תבחרו בלמידה עצמאית ובין אם בקורס הכנה ייעודי, ודאו כי אתם ניגשים לבחינה אחרי הכנה אינטנסיבית ומעמיקה, בטוחים ומתורגלים היטב.