דו"ח משרד הבריאות קובע: לקוחות 'כללית מושלם' מקבלים את ההחזר הגבוה ביותר מבין קופות החולים

מהדו"ח לשנת 2019 עולה כי 'כללית מושלם' הינה תוכנית הביטוח המשלים הגדולה והמשתלמת בישראל. מהדו"ח עולה כי לקוחות 'כללית מושלם' משלמים את הפרמיה החודשית הנמוכה ביותר מבין התוכניות ביחס לקופות אחרות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/01/21 12:47 כט בטבת התשפא

דו"ח משרד הבריאות קובע: לקוחות 'כללית מושלם' מקבלים את ההחזר הגבוה ביותר מבין קופות החולים
צילום: shutterstock

דו"ח מסכם של משרד הבריאות בנוגע לתכניות הביטוח המשלים (שב"ן) של קופות החולים לשנת 2019 מעלה כי "כללית מושלם" הינה תוכנית הביטוח המשלים המשתלמת ביותר, המחזירה הכי הרבה ללקוחותיה.

הדו"ח המתפרסם אחת לשנה מציג נתונים השוואתיים ובוחן נתונים כמותיים וכספיים של התוכניות השונות. מהדו"ח לשנת 2019 עולה כי 'כללית מושלם' הינה תוכנית הביטוח המשלים הגדולה והמשתלמת בישראל.

מדד מרכזי לבחינת כדאיות של תוכנית ביטוח הינו שיעור ההחזר שמקבל הלקוח עבור הסכום שהוא משקיע בתשלום החודשי. מהדו"ח עולה כי על כל שקל שמשקיע הלקוח בתוכנית 'כללית מושלם' הוא ממשיך לקבל גם בשנת 2019 החזר של 85 אג' בשקלול שתי התוכנית כללית מושלם וכללית פלטינום בעוד ששיעור ההחזר בקופות אחרות ירד בהשוואה לשנה הקודמת.

גם בהשוואה של כל רובד בנפרד תוכנית 'כללית מושלם' מציגה את ההחזרים הכי גבוהים ללקוחות 4.88 א"ג החזר על כל שקל הכנסה בתוכנית כללית מושלם זהב ו- 5.79 א"ג בתוכנית הפלטינום - בפער משמעותי מאוד למול התוכניות המקבילות.

מדד נוסף לבחינת כדאיות התוכנית הוא גובה התשלום החודשי: מהדו"ח עולה כי לקוחות 'כללית מושלם' משלמים את הפרמיה החודשית הנמוכה ביותר מבין התוכניות השב"ן ביחס לקופות אחרות (מכבי ומאוחדת).

נתון נוסף שמשרד הבריאות מפרסם, זו השנה השנייה, מצביע כי ההשתתפות העצמית שמשלם לקוח 'כללית מושלם' בעת מימוש הזכאות בכיסויים של בחירת מנתח ותרופות, היא הנמוכה ביותר.

מכללית נמסר: "אנו שמחים שדו"ח משרד הבריאות קובע, שנה רביעית ברציפות, כי לקוחות כללית נהנים מהביטוח המשלים המשתלם והכדאי ביותר במיוחד בתקופה זו שמהווה שעת מבחן כלכלית להרבה משפחות בישראל. הגידול בשיעור המצטרפים לתוכניות מהווה הוכחה לאמון בתוכנית ובכדאיותה. דוברות ויחסי ציבור רח' ארלוזורוב 101 תל-אביב 62098 ת.ד. 16250 טל:9/6923308 – 03 www.clalit.co.il 03-6910786 :פקס בימים אלו השקנו שירות חדש ללקוחותינו שיוסיף עוד רובד לכדאיות התוכנית: אפליקציית אקטיב מקבוצת כללית תוכנית המעודדת אורח חיים בריא ומתגמלת את הלקוחות בהטבות מתחום הבריאות והכושר. החזון שעומד בבסיס התוכנית היא שיפור עתידי של מדדי הבריאות של לקוחות כללית".