ארונות הזזה לחדרי ארונות

איך בוחרים ארונות הזזה? מה ההבדל בין סוגי הארונות המומלצים להצבה בחדרים שונים בבית? | המדריך המלא

חדשות כיפה תוכן שיווקי 11/01/21 17:05 כז בטבת התשפא

ארונות הזזה לחדרי ארונות
צילום: shutterstock

בחירה נכונה של ארון צריכה להתבסס על הצרכים של הלקוחות. בשביל להגדיר את הצרכים של הלקוחות, בודקים איך הם עומדים להשתמש בארונות. לאחר מכן, לוקחים בחשבון את המיקום של הארון. מטבע הדברים, יש הבדל בין ארון למשרד ובין ארון לבית. אבל בתוך כך, קיימים אפילו הבדלים בין ארונות לחדרים שונים. ארונות שמיועדים עבור חדרי שינה דורשים מבנה אחר מאשר ארונות לחדרי ארונות. כמו כן, חדר קטן יחייב התאמות בגודל ובחלוקה הפנימית של הארון. אז אם רוצים ללכת על בטוח, אפשר לבחור דלת הזזה.

בעץ מי תוכלו למצוא מבחר ענק של ארונות הזזה מכל הסוגים

היתרונות של ארונות הזזה

ארונות עם דלת הזזה יכולים להתאים לכל חדר בבית. בראש ובראשונה, מדובר על ארון שבו הדלת מותקנת על גבי מסילה. בזכות ההתקנה על גבי מסילה, אפשר להזיז את הדלת לצדדים – ימינה ושמאלה. לשם השוואה, דלת רגילה נפתחת קדימה ואחורה.

כאשר הדלת נפתחת לצדדים במקום קדימה ואחורה, התוצאה היא חיסכון במקום. בין היתר, זה אומר שאפשר למקם עוד רהיטים ממש מול הדלת. לחילופין, ניתן גם לעמוד מולה כדי לבחור מה ללבוש או כדי לסדר את הארון. ברמה היום יומית, אלו בדיוק הדברים הקטנים שמשפרים בגדול את איכות החיים.

התאמת ארונות לחדרי ארונות

השאלה המתבקשת היא מה היתרונות של דלת הזזה בארונות שממילא נמצאים בחדר ארונות. במקרים כאלה, דלת הזזה מתגלה כעוד יותר פרקטית. בזכות העובדה שהדלת נפתחת לצדדים ולא קדימה ואחורה, ניתן לנצל כל סנטימטר בחדר כדי לבנות עוד ארונות.

במילים אחרות, דלת הזזה היא בדיוק מה שחדר ארונות צריך על מנת להיות נוח, פרקטי ונגיש. בזכות ארונות שמיועדים עבור חדר כזה ויש להם דלת הזזה, קל לשמור על סדר ועל ארגון. חוץ מזה, אלה ארונות שיכולים להתאים גם לחדרי ארונות קטנים וגם לחדרי ארונות גדולים.

השפעת הארון על החדר

כל ארון משפיע על האופן שבו משתמשים בחדר. בגלל שהשאיפה היא לנצל עד הסוף את פתרונות האחסון הקיימים, כדאי לתת עדיפות לדלת הזזה. אם רוצים, אפשר גם להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבחור לפי סגנון עיצוב.

סגנונות העיצוב שבהם משיגים דלתות הזזה כוללים עיצוב מודרני, קלאסי, כפרי ועוד. לאחר מכן, אפשר לבדוק איזה רהיטים משלימים את העיצוב ותומכים בו.

אנחנו כאן בשביל החדר שלך

בעץ מי יכולים לעמוד לרשותך בשלבים שונים של השוואה בין ארונות. בעץ מי מתמחים ברהיטי איכות ובמכירת כל סוגי הארונות, כאשר כיום ניתן להשיגם בעד %50 הנחה. כמו כן, בעץ מי מעניקים לכל לקוח יחס אישי וחוסכים עבורו זמן. אז אם חשוב לך לנצל את היתרונות של ארונות הזזה, זה המקום לפנות אליו.