פתרונות קירור: החברה הישראלית שמספקת לכם מעטפת פתרונות לטיפול ותיקון מוצרי חשמל

למי לא יצא להתרוצץ בחיפושים אחרי חלקי חילוף למוצרי חשמל שהתקלקלו, חברת SSI מציעה חלקי חילוף ושירותי תיקון במחיר לכל נפש ובמקצועיות גבוהה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 24/09/20 09:57 ו בתשרי התשפא

פתרונות קירור: החברה הישראלית שמספקת לכם מעטפת פתרונות לטיפול ותיקון מוצרי חשמל
ssi, צילום: יח"צ

עמי אוחיון הוא הבעלים והמנכ"ל של חברת SSI, חברה העוסקת בתחום תיקון מוצרי חשמל ואספקת חלקי חילוף. עמי אוחיון החל את דרכו לפני יותר מ20 שנה בתור טכנאי מוצרי חשמל. מכיוון שהוא אהב מאוד את התחום, הוא שם לעצמו מטרה עתידית: לבנות מערך של טכנאים מקצועיים ואמינים המשלבת מחלקה של חלקי חילוף. הוא האמין וממשיך להאמין שרק שילוב בין שתי המערכות המדוברות יציע את השירות הטוב ביותר עבור כלל הלקוחות.

טכנאים מקצועיים בשילוב עם חנות חלקי חילוף מגוונת ואיכותית

אם אתם זקוקים לשירות טכנאי מקררים או מוצר חשמלי כלשהו באזור המגורים שלכם, אתם כבר לא צריכים לחפש באינטרנט את הטכנאי הרלוונטי לכם, לבדוק האם הוא זמין ומומלץ, לבדוק עלויות, כולל במקרה של צורך בחלקי חילוף ועוד. כיום כל שעלכם לעשות זה פשוט להתקשר למספר 0772201163 ובו תקבלו מערך טכנאים מקצועיים ומנוסים הפרושים בכל רחבי הארץ. כל טכנאי שתבחרו יגיע אליכם עוד באותו היום ויעניק לכם את המענה האיכותי והמקיף ביותר לכל תקלה באשר היא.

לדברי עמי, מערך הטכנאים של החברה מכיל טכנאים מקצועיים ואמינים מאוד, בעלי הסמכה בתחום. הטכנאים נבדקו על ידי החברה ומתבצע אחריהם באופן שוטף מעקב שמטרתו היא לבדוק את התפקוד שלהם. הטכנאים עובדים עם החברה בשיתוף פעולה, כאשר הם עובדים בהתאם לערכים אשר החברה דוגלת בהם: שירות מקצועי ואדיב, אמינות, מחיר הוגן ועבודה מהירה, יעילה ואיכותית.

אם תכנסו לאתר האינטרנט תוכלו למצוא את רשימת המחירים הקבועים עבור כל תיקון וטיפול בתקלה כלשהי. לא משנה אם מדובר במדיחי כלים, מזגנים, מייבשים או כל מכשיר אחר, הרי שאם אתם תוהים מהי עלות תיקון המכשיר, תוכלו לבדוק זאת באתר.

היתרון הגדול של החברה בעצם טמון בחנות חלקי החילוף הווירטואלית הגדולה ביותר בישראל. בחנות זאת ניתן למצוא מאות חלקי חילוף מקוריים למוצרי חשמל של החברות הגדולות ביותר בשוק כגון: בוש, סמסונג, וירפול ועוד.

החנות הווירטואלית הטובה ביותר עבור חלקי חילוף

מחסן חלקי החילוף של החברה עומד לרשותם של הטכנאים שעובדים עם החברה. טכנאי מטעם החברה שיגיע אליכם ויגלה שיש צורך להחליף לכם חלק במכשיר בכדי לתקן אותו, יוכל פשוט לגשת למחסן חלקי החילוף ולמצוא את החלק הדרוש לצורך החלפה במוצר החשמל שלכם. אין ספק שמדובר על דבר חשוב שמאריך את חיי מוצר החשמל שלכם ואף חוסך לכם זמן וכסף. מכיוון שכל חלקי החילוף מגיעים לברה בייבוא אישי וכוללים תעודת אחראיות, כל לקוח יכול להיות בטוח שהוא מקבל את החלק הטוב ביותר.

כמובן שהחנות מציעה לכל אדם שרק מעוניין להיכנס אליה כאשר הוא מחפש חלק חילוף כלשהו ולרכוש אותו באופן קל ומהיר. ניתן להזמין את החלק הרלוונטי בדואר או במשלוח ישיר לבית.

לקוחות החברה

לקוחות החברה מורכבים מלקוחות פרטיים אשר רובם קבועים וותיקים. לקוחות אלה אשר גילו את היתרונות, האמינות ואיכות של החברה פונים אליה בכל פעם שיש להם צורך בתיקון מוצר חשמלי כלשהו או בחלקי חילוף כלשהו. כמו כן, החברה מעניקה את המענה הטב ביותר לחברות הגדולות ביותר בישראל, לבתי מלון, מוסדות ציבוריים וגם עסקים פרטיים אשר מעוניינים להבטיח לכל מוצר חשמלי שלהם תיקון מידי, איכותי ומקצועי, הכולל בין היתר שימוש בחלקי חילוף מקוריים ואיכותיים בעת הצורך.

בין הלקוחות המרוצים של החברה ניתן למצוא את: אלונה מילר אשר מעידה על כף שקיבלה שירות מעולה מטכנאי שהגיעה אליה מהר מאוד וכמובן בסכום סביר לחלוטין.

מאיה ביילקוביץ מעידה על כך שהופתעה לטובה. בהתחלה היא חששה להזמין דרך האינטרנט אך בסופו של דבר התברר לה שהמחיר סביר, השירות מעולה ומקצועי ובהחלט ניתן לסמוך על החברה.

גם מורן נגר לקוחה מרוצה של החברה ומעידה על השירות המעולה שקיבלה ועל הטכנאי שהגיע אליה תוך מספר שעות בלבד.

ניתן לומר שחברת SSI היא חברה מקצועית ואמינה, אשר בראשה עומד איש מקצוע אדיב, אשר אוהב את התחום ומשקיע בו לא מעט.

אז אם יש לכם תקלה כלשהי במכשיר חשמלי כלשהו, זה הזמן שלכם ליצור קשה עם החברה שמציעה כיום את השירות הטוב ביותר בתחום.