הבחורה התחילה לבכות? כך תתמודד עם הסיטואציה

אחד הדברים המפחידים ביותר עבור הגברים הוא בחורה שמתחילה לבכות. בדיוק לשם כך הכנו בשבילכם מדריך מפורט שילמד אתכם כיצד להתנהל נכון בסיטואציה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 14/02/23 13:09 כג בשבט התשפג

הבחורה התחילה לבכות? כך תתמודד עם הסיטואציה
צילום: shutterstock

מדובר בתסריט אימה עבור רוב בני המין הגברי: אתה יושב עם הפרטנרית לעבודה, ידידה טובה או בחורה בדייט, ופתאום היא מתחילה להתייפח. אתה מוצא את עצמך חסר אונים ועם כל דמעה שיורדת הפאניקה שלך עולה. כדי להימנע מסיטואציות כאלה הכנו במיוחד בשבילכם הגברים מדריך להתמודדות עם בכי, ואנחנו מבטיחים שאם תעקבו אחרי כל השלבים בכי כבר לא יהיה הדבר הכי מפחיד בעבורכם.

קודם כל, תירגע

לפני שאתה ניגש לסיטואציה, חשוב להירגע. כדאי להבין שבכי הוא לא הדבר הכי נוראי בעולם, ולא תמיד כשבחורה בוכה זה אומר שהיא בדיכאון או במצב מזעזע. לפעמים גם סיטואציה קצת מבאסת או מקרה לא נעים יכולים להוריד דמעות, וזה בסדר, אל תהפוך את הסיטואציה לגדולה ממה שהיא.

צילום: shutterstock

תראה לה שאכפת לך

גם אם קיים בניכם פער המגע, עדיין אפשר לתת תחושה שאתה נוכח בסיטואציה. אל תציץ בטלפון, אל תוסח מדברים אחרים, תראה לה שאתה כל כך כולך איתה כרגע. תשדר לה במילים ובמעשים שאכפת לך ממה שעובר עליה כרגע ושמעניין אותך לדעת מה איתה ומה מעציב אותה. 

צילום: shutterstock

חכה עם הצחוקים 

אין ספק שאחת הדרכים המוצלחות לעודד בחורה בוכה היא בדיחות, ויש לא מעט בחורות שהומור יכול בקלות להפיג את כעסן. עם זאת, כדאי לחכות קצת לפני שמתחילים לצחוק ולהתבדח. לפעמים הבחורה פשוט צריכה לבכות כרגע, לפרוק ולשחרר את מה שעבר עליה, ולהסיח את דעתה למשהו מצחיק לא יהיה הדבר שיעזור לה.

צילום: shutterstock

תן לה לדבר

זה סעיף נוסף שיכול להרגיע אותך. לרוב, אנחנו לא מצפות מכם להרבה. אתה לא צריך לעודד, להרגיע, או לשאת נאום חוצב להבות. לפעמים כל מה שהבחורה צריכה זה שתתן לה לדבר ולפרוק. אתה יכול להנהן בהבנה, לתת חיוך תומך או להוסיף "אוי" ו"באסה" במקומות הנכונים, אבל לרוב כל שתצטרך לעשות הוא לשבת ולהקשיב למה שעובר עליה. 

צילום: shutterstock

תקשיב ללב שלך

אין ספק שמדובר באחת הקלישאות הגדולות ביותר, אבל בכל קלישאה טמונה הרבה אמת. לפעמים צריך לשים את כל החוקים והמדריכים בצד ופשוט להקשיב ללב שלך ולמה שהוא אומר לך לעשות. אתה מרגיש שהבחורה הזו זקוקה לבדיחה להפגת מצב הרוח? לך על זה. נראה לך שהיא פרקה מספיק והגיע הזמן להעביר נושא? סמוך על עצמך. גם אם תעשה טעויות, הכי חשוב שניסית. מקסימום, תגרום לה לבכות.

צילום: shutterstock