מייגן מרקל בכוננות פריצה - והארי נסחף אל הלא נודע

ימים ספורים לאחר סיום תפקידה הרשמי בבית המלוכה, מתחילות להתברר תוכניותיה של מרקל, אשר למעשה, ויתרה על הדוכסות - כדי להיות גל גדות

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/20 09:41 יב בניסן התשפ

מייגן מרקל בכוננות פריצה - והארי נסחף אל הלא נודע
הנסיך הארי , מייגן מרקל, צילום: shutterstock

בריטניה בקריסה, בוריס גו'נסון והנסיך צ'ארלס נדבקו בקורונה, כל הממלכה המאוחדת נמצאת במשבר קטסטרופלי, אבל מייגן, לא נחה לרגע. זמן קצר לאחר שתם תפקידה הרשמי בבית המלוכה, כדוכסית. מתחילות להישמע בגלוי תוכניותיה השאפתניות.

מרקל, אשר הגיעה למשפחה המלכותית בתור שחקנית עם קריירה בינונית, מתכננת כעת למנף את המעמד היוקרתי והנדיר אליו הגיעה, לטובת הזנקת קריירת המשחק שלה לגבהים חדשים. אם עד לפני שנישאה לנסיך הארי, שיא הקריירה שלה היה תפקיד מרכזי בסדרת דרמה מצליחה. כעת, היא שואפת כי התפקיד הבא שלה, יהיה דווקא גיבורת על. 

אין זה סוד, שמרקל רואה עצמה כמהפכנית, ובעלת תפיסות פמיניסטיות מובהקות, ועכשיו היא מבקשת לעצמה תפקיד שיוכל לשאת את האג'נדות והמסרים אותם היא מקדמת, מרגע שניתנה לה האפשרות לעשות זאת עוד במסגרת תפקידה במשפחת המלוכה.

מה שהיא עדיין לא הספיקה להפנים, זה שלא כל במאי יהיה מוכן לקחת על עצמו את האתגר, המחוייבות, התנאים, והמשקל הרב שהיא מביאה עימה לסט. ואם זה לא מספיק, נראה שמרוב רצון להזניק מחדש את הקריירה שלה ולהרוויח מיליוני דולרים, היא שכחה שלבעלה - הנסיך הארי, אין שום ניסיון מקצועי והכנסה, ובעוד היא תמריא, הוא יתחיל לשאול את עצמו מה היה לו רע במשפחת המלוכה. כדאי שמישהו יזכיר לה ש"וונדר וומן" כבר יש, והיא משלנו. ואם היא רוצה להיות גיבורת על, שתוודא קודם, אם יש לה את הכוחות.