יום האם בממלכה - הוציא את מייגן מהמשפחה באופן רשמי

לרגל יום האם אשר צויין ברחבי בריטניה, פורסמו בחשבונות המלכותיים תמונות אישיות של בנות המלוכה יחד עם אמותיהן. ומרקל - הדוכסית היוצאת, נאלצה להשקיף על הכל מהצד

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/20 12:13 כז באדר התשפ

יום האם בממלכה - הוציא את מייגן מהמשפחה באופן רשמי
הארי ומייגן, צילום: shutterstock

מגפת הקורונה מכה בחוזקה בממלכה הבריטית, והגיעה עד למלכה. עובד בצוות הקרוב אליה נדבק בנגיף מה שמאלץ אותה להיכנס לבידוד, אך היא מתקשה להישמע להוראות. ובעוד הממלכה כולה מתקשה להכיל את גודל השעה, הגיעה אתמול הזדמנות לאתנחתא קלה.

יום האם אשר נחגג בבריטניה מידי 22 למרץ, עזר לכולם להפיג את המתח. הדוכסית מקיימברידג'  - קייט מידלטון, העלתה לחשבון המלכותי רצף תמונות פרטי. בתמונה הראשונה, היא נראית משחקת יחד עם בתה שארלוט, משאירה את וויליאם עם ג'ורג מעומעמים מאחור, ומוכיחה כי הפמיניזם בבית המלוכה לא נעלם עם עזיבתה של מייגן. בתמונה השניה נראים הארי וויליאם יחד עם אמם המנוחה דיאנה, ובתמונה האחרונה, אמה קרול והיא עצמה - כתינוקת.

 

לאחר מכן, החלו יתר בנות המלוכה להעלות תמונות שלהן יחד עם אמותיהן, גם המלכה בכבודה ובעצמה העלתה תמונה יחד עם אמה, המלכה הקודמת של בריטניה. ומי שמצאה עצמה מחוץ למסיבה, היא הדוכסית היוצאת - מייגן מרקל, אשר העתיקה ממש לפני כחודש, את מקום מגוריה לקנדה.

 

אך מייגן כמו מייגן לא תישאר מאחור, ולבסוף פרסמה גם היא ברכה לרגל יום האם ללא תמונה אישית וכתבה: "לא משנה כיצד אתם קוראים לאמא, ביום האם של בריטניה, אנו מכבדים את האמהות בכל העולם אשר עושות כל כך הרבה מידי יום, ועכשיו יותר מתמיד, תודה". 

 

 

 

 

 

בימי הקורונה - ללמוד מוויליאם וקייט - כיצד לשמור על ריחוק