מגפת הקורונה תפסה את משפחת המלוכה - לא מוכנה

האדישות של ראש ממשלת בריטניה בטיפול בהתפשטות הנגיף, כנראה השפיעה על האופן בו התייחסה אליו גם משפחת המלוכה. אבל נתוני הימים האחרונים במדינה, התחילו להכניס גם אותם ללחץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/20 14:08 כא באדר התשפ

מגפת הקורונה תפסה את משפחת המלוכה - לא מוכנה
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

הם נראים מורמים מעם, וחסינים מכל דבר. אבל נגד נגיף הקורונה, גם להם אין מענה והגנה. בני משפחת המלוכה הבריטית, הופכים ברגע אחד, לבני אדם פשוטים, שאינם חסינים מפני דבר. ההבנה הזו הגיעה בשלבים, ונראה שרק עכשיו, הם מתחילים להפנים את חומרת המצב.

לפני כשבועיים, במהלך ביקור בדבלין, נתפס הנסיך וויליאם מתבדח מול המצלמות על ההיסטריה סביב הנגיף. אך מהר מאוד גילה כי ילדיו גורג' ושארלוט נדרשים שלא להגיע לבית הספר היוקרתי Thomass Battersea school בו הם לומדים, רק משום שהתעורר חשד כי ארבעה תלמידים בו חלו.

 

כמו כן, בני המשפחה המורגלים במעברים חדים מאירוע רשמי כזה לאחר, גילו מהר מאוד, כי כל התוכניות שלהם לזמן הקרוב, נדחו עד להודעה חדשה, וכל אירועי "סן פטריק" אשר תוכננו לשנה זו, בוטלו. מה שאומר בפועל - קייט יכולה לעבור לגי'נס, ווויליאם יכול להתפנות קצת לילדים ולהתחיל בהקראת סיפורים.

כמו כן, על מנת לשמור על בריאותם של המלכה אליזבת' (94 בקרוב), ובעלה הנסיך פיליפ (98), נכנסו שניהם להיכנס להסגר בטירת וינדזור, והם צפויים לשמור על מרחק כללי מבני משפחתם ומאנשים. ומי שכנראה הפסידה בגדול מכל התקופה, היא הנסיכה ביאטריס, בת הדוד של וויליאם והארי, אשר הייתה אמורה להינשא ב-29 לחודש מאי, אך כעת, בעקבות המצב המורכב, כנראה שהיא תיאלץ לדחות את החתונה ולהמתין לרגיעה. 

מה הסגר עכשיו?

מה הסגר עכשיו?צילום: shutterstock

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן