מדריכת הנישואין שסחפה את הרשת בפוסט נוקב: "כולנו נופלות בזה לצערנו"

מדריכת הכלות נטע ברודיאנסקי שמתחזקת עמוד אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים מדברת על אחד מהאתגרים שמאיימים על מערכת יחסים: "מניפולציה בזוגיות היא מתכון כמעט בטוח לריב מהסרטים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/22 17:56 יב באב התשפב

מדריכת הנישואין שסחפה את הרשת בפוסט נוקב: "כולנו נופלות בזה לצערנו"
נטע ברודיאנסקי, צילום: דוד ברודיאנסקי

כוכבת האינסטגרם הדתייה, נטע ברודיאנסקי, אחת ממדריכות הכלות המפורסמות בישראל שמייעצת לזוגות, כלות ורווקות ואף השיקה קורס ראשון מסוגו על איך מתחזקים את הקשר בימי הנידה, הציגה לאחרונה את אחד מהנושאים שגורמים לריחוק בין בני זוג. 

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, הביאה ברודיאנסקי לעשרות אלפי העוקבות חלק מהשיעור הקבוע שלה, ובו דיברה על המניפולציות הקיימות בכל מערכת יחסים. "כולנו נופלות בזה לצערנו,
כי נדמה לנו שזה הפתרון המהיר לקבל את מה שאנחנו רוצות, הבעיה היא שלא תמיד זה עובד. לפעמים זה משיג את המטרה ולפעמים לא, מה שבטוח שמניפולציה בזוגיות זה מתכון כמעט בטוח לריב מהסרטים". 

ברודיאנסקי, העוסקת בהדרכת נישואין ומוסמכת מטעם הרבנות, הוסיפה כי כדי להימנע מכל אי נעימות וניסיון להפחיד את בן הזוג בדרך למטרה, היא ממליצה לנשים ללמוד לתקשר "את הרצון שלהן בצורה שבה בן הזוג יקבל וישמח להתגמש לכיוונן". 

נטע ברודיאנסקי: "לא ידעתי איך מתחזקים את הקשר בלי המגע"

בכתבה שפורסמה במגזין מאקו לפני מספר חודשים, סיפרה יועצת הזוגיות על הקושי שחשה בשמירת הנידה, קושי שגרם לה להירתם ולמצוא פתרונות שיהיו רלוונטיים גם לנשים אחרות. "בילויים זוגיים בימי הנידה הם לא בזבוז כסף. שווה לאכול במסעדה גם אם לא מתחבקים. יתר מדי נשים מוותרות על בילויים משותפים בימי הנידה ושוכחות ש40% מחיי הנישואין שלנו הם ימי הנידה. אם נוותר מראש על 40% מהזמן המשותף שלנו יהיו לכך השלכות ישירות על הקשר הזוגי וזה ייצור ריחוק רגשי. תחליטו על יום קבוע שבו אתם יוצאים לבילוי או להליכה בפארק ותעשו את זה בכל שבוע, בלי קשר למצב הטהרה".