קארין קליינברג על סערת הנידה: "יצאתם צבועים"

כוכבת הרשת מגיבה לסערה סביב חשיפת הקמפיין לקידום שמירת נידה של מפורסמות, ומשתפת את סיפור שמירת הנידה שלה אחרי לידת בנה הבכור: "הבורא נתן מתנה ואני חייבת להראות לו שאני לא נופלת במצווה הזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/22 18:47 א בתמוז התשפב

קארין קליינברג על סערת הנידה: "יצאתם צבועים"
קארין ואריאל קליינברג, צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

עולם הפרסום והבידור סוער: בכתבה ששודרה שלשום (ג') בתכניתו בערוץ 12, חשף גיא פינס כי אושיות רשת ומפורסמות המקדמות את ערכי טהרת המשפחה מקבלות כסף על קידום התוכן ללא ידיעת העוקבות. בין המקדמות: שי מיקה יפרח, יעל בר זוהר ומיכל אנסקי שקיבלו סכומים המגיעים עד מאות אלפי שקלים מרותי לבייב העומדת מאחורי הקמפיין.

היום (ה') הצטרפה לדיון אושיית הרשת ויוצאת המירוץ למליון קארין קליינברג, ששיתפה את נקודת המבאט שלה כאישה ששומרת נידה אחרי לידה: "אני זוכרת שאריאל התקרב אליי בחדר לידה ואמר לי ״זהו מאמי מעכשיו אסור לגעת". אני זוכרת שקיבלתי את זה בלב שלם. אמרתי לעצמי בורא עולם מעניק לנו מתנה. אני חייבת להראות לו שאני לא נופלת במצווה החשובה הזאת. סוג של רצון להראות לבורא שאנחנו מודים לו על הנס שמתקיים בחדר".

"אני מבינה שאני פשוט זקוקה לבעלי, לחיבוק שלו"

קליינברג התייחסה לקושי הגדול להיות הורים טריים בלי לגעת: "הגוף עייף, חלש, הדמעות יורדות , חוסר הבנה בנינו בכל מיני מצבים, אני מתעצבנת ואז בוכה. ואני מבינה שאני פשוט זקוקה לבעלי, לחיבוק שלו. אז חיבקתי את הכרית ובכיתי לתוכה מגעגוע".

בסוף קליינברג שיצפה על הלילה בו הלכה למקווה: "יצאתי לטבילה עייפה ולא יותר מידי מרוגשת. אני חוזרת לבית מבולגן, אריאל עם איתי על הספה , מרגישה כאילו שאני לא אחרי טבילה, ואז אריאל קם אליי , קירב אותי אליו ונתן לי חיבוק שלא ידעתי עד כמה אני זקוקה לו והתחלתי לבכות. לבכות מגעגוע, מהתרגשות , מהאוויר לנשימה שקיבלתי. זה הרגיש לי כאילו מעולם לא קיבלתי חיבוק כזה".

"היום ב2022 יותר מתמיד חשוב לדבר על ערכים יהודים"

בסוף התייחסה גם לסוגיה הנוכחית, הזעזוע שהתקבל אחרי שהבינו כי שילמו לנשים לדבר על קיום המצווה: "היום ב2022 יותר מתמיד חשוב לדבר על ערכים יהודים, דתיים, הלכתיים. במדינה שצועקת כל היום בשם ״הליברליזם״ דווקא פה - יצאתם צבועים. כי כשזה מגיע לפרסום תוכן ערכי, יהודי, דתי
זה כבר ״מיסיונרי״ ובושה ״שמוכרים״ ערכים דתיים כי אוי ואבוי ונפיץ משהו דתי יהודי במדינה הזאת.
שלא נהרוס כאן נפשות של אנשים חס וחלילה".