אתם עוד תודו לנו: 4 טיפים ללילה של אחרי החתונה

לאורך החתונה מרחפת על החתן והכלה התרגשות שתשכיח מהם בקלות כל דבר חשוב, ולכן כדאי להתכונן מראש ולדאוג לכל הפרטים עוד לפני האירוע. אספנו בשבילכם 4 טיפים שיעזרו לכם לצלוח את ליל החתונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/23 18:06 כה בסיון התשפג

אתם עוד תודו לנו: 4 טיפים ללילה של אחרי החתונה
צילום: shutterstock

אין שמחה כשמחת חתן וכלה. יום החתונה מנקז אליו חודשים שלמים של עבודה, הכנות, לחצים והתרגשויות, לאירוע אחד מיוחד שהזוג יזכור לכל החיים. אלא שההתרגשות המרחפת מעל הזוג לאורך כל היום עלולה לגרום להם, בצדק, לשכוח כמה פרטים חשובים מאוד שעליהם לדאוג להם. כדי שלא תצאו מהאולם בדילוגים, נטולי דאגות, ותגלו מאוחר מדי ששכחתם לבצע משימות קריטיות, הכנו בשבילכם מראש חמישה טיפים שיעזרו לכם להתכונן ללילה של אחרי החתונה.

1. כך תדאגו לכסף

אוטו חתונה הוא קורבן קל עבור שודדים. לא מעט סיפורי חתונות הסתיימו בשוד של החתן והכלה חסרי האונים, שנאלצו להתחיל את חייהם בלי הכסף שקיבלו מהאורחים. כדי להימנע ממקרה מצער כזה, יש לכם שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא להסיר את הקישוטים מהמכונית שלכם לאחר החתונה, כדי שלא תבלוט כמקור כלכלי רלוונטי. האפשרות השנייה היא לפצל את הכסף לשתי מכוניות ולדאוג שמכונית נוספת תיסע לצידכם, כך בכל מקרה שיהיה - אתם מבוטחים.

תורידו את הקישוטים

תורידו את הקישוטים צילום: shutterstock

2. אל תשכחו לאכול

האופוריה של החתונה גורמת לזוג לצום כמעט לגמרי. אחרי שהאדרנלין יורד ומגיעים הביתה, הרעב מתחיל לתת את אותותיו. אל תשכחו לבקש מראש ממלצרי האולם שישמרו לכם אוכל מהחתונה, שתוכלו לאכול בחטף באמצע הלילה. חוץ מזה, דאגו לארוחת בוקר ליום שלמחרת, כשעדיין תהיו עייפים ומותשים.

אל תשכחו לאכול

אל תשכחו לאכול צילום: shutterstock

3. נהג תורן

הרבה פעמים זוגות דואגים לנהג שיסיע אותם לחתונה, אך שוכחים לדאוג למישהו שיחזיר. אף פעם אין לכם מושג כמה עייפים או שיכורים אתם עלולים להיות בסיום החתונה, ולכן אתם חייבים לקבוע מראש מישהו שתפקידו להסיע אתכם לביתכם בבטחה.

אל תנהגו

אל תנהגו צילום: shutterstock

4. נעליים להחלפה

עוד לפני שאתם יוצאים מהאולם ולפני שהערב נגמר, תעשו לעצמכם טובה ותחליפו נעליים. נעלי העקב של הכלה או הנעליים האלגנטיות של החתן יכולות להיות לוחצות וכואבות, בטח אחרי יום שלם של התרוצצות וריקודים ברחבה. תדאגו להביא נעליים להחלפה - כפכפים, סניקרס, אפילו נעלי ספורט - שתוכלו להחליף אליהן בסוף הערב ולשחרר את כפות הרגליים.

נעליים להחלפה

נעליים להחלפה צילום: shutterstock