תכיני את האצבע: 5 סימנים שהקשר שלכם נהיה רציני

הצעת הנישואים לא יכולה לתפוס אותך לא מוכנה, ובדיוק בגלל זה את חייבת לדעת מתי הקשר שלכם נהיה רציני. אספנו בשבילך 5 סימנים שיעידו - הבחור מוכן להתמסד איתך

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/23 11:59 יב באייר התשפג

תכיני את האצבע: 5 סימנים שהקשר שלכם נהיה רציני
צילום: shutterstock

הטבעת לא נוחתת על אף אחת. הצעת הנישואים מגיעה אחרי תקופה ארוכה שאתם ביחד (לכל אחד הגדרה משלו לאורך), ואחרי שהקשר התקדם והפך לרציני ביניכם. כדי שתכיני את עצמך למאורע ותתארגני עם לק ג'ל בצבע קרמי, הכנו בשבילך רשימת סימנים לכך שהקשר שלכם נהיה רציני, וכנראה מתקדם לכיוון של חתונה.

1. אמא שלו מדברת איתך בוואטסאפ

לפגוש את ההורים זה דבר אחד, צעד גדול שמעיד על רצינות, אך גם לאחריו יש לאן להתקדם. אם הגעת לשלב במערכת היחסים שבו הקשר שלך עם ההורים שלו לא בהכרח עובר דרכו, ואמא שלו שולחת לך הודעות "שבת שלום" או מזמינה אותך להתארח, כנראה שאתם בשלב רציני ומתקדם ואת כבר מרגישה חלק מהמשפחה.

צילום: shutterstock

2. הוא בא אלייך לשבת

גם אם הוא כבר פגש את המשפחה עשרות פעמים, שבת היא סיפור אחר ומשמעותי. שבת שלמה שבה בן הזוג מתארח אצלך ונמצא עם המשפחה שלך, בהחלט מעידה שהוא מגדיר את הקשר כרציני ומוכן להיכנס למשפחה.

צילום: shutterstock

3. קנה לך בגדים

גם ללכת ביחד לקניית בגדים זה מאורע שדורש קרבה גדולה בין בני הזוג, אבל יש דרגה גבוהה יותר. אם הוא קונה לך בגדים בעצמו, ויודע לבחור בדיוק את השמלה שאת אוהבת, זה מעיד גם על נכונות מצידו להשקיע עבורך וגם על היכרות טובה ביניכם.

צילום: shutterstock

4. נותן לך לקרוא את ההודעות

כל אחד אוהב את הפרטיות שלו, בעיקר בוואטסאפ ובשיחות האישיות שלו. אם בן הזוג נותן לך לקרוא בחופשיות הודעות מתוך הפלאפון הפרטי שלו, כנראה שאין לו מה להסתיר ממך ושחשוב לו להיות פתוח וגלוי איתך, מה שמעיד על קשר רציני.

צילום: shutterstock

5. העלה תמונה שלכם לרשתות

להכיר את החברים והמשפחה זה צעד גדול ומשמעותי, אבל רשתות חברתיות זה כבר רמה גבוהה. אם הוא משתף תמונה של שניכם בפני כל חבריו באינסטגרם, בפייסבוק או אפילו בטוויטר - אין ספק שהוא רואה בקשר שלכם רציני.

צילום: shutterstock