יום האישה לא רק בושם ועגילים: 7 דברים שתוכל לתת לאשתך לכבוד יום האישה

יום האישה הוא הזדמנות מצוינת להראות לאשתך עד כמה אתה מעריך אותה, ואת היכולת שלה לשלב בין אימהות, עבודה, זוגיות ועוד. אספנו בשבילך שבעה דרכים שבאמצעותם תוכל לעשות זאת

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 08/03/23 12:51 טו באדר התשפג

לא רק בושם ועגילים: 7 דברים שתוכל לתת לאשתך לכבוד יום האישה
צילום: shutterstock

יום האישה הוא הזדמנות לחגוג את הנשיות, את היכולת להיות אישה עוצמתית וחזקה שלא מוותרת על עצמה, לשלב בין אימהות וקריירה ובין מטלות הבית לזוגיות, ולתת בכל תחום את המקסימום. אין ספק שמגיע לאישה שלך שתתן לה מתנה לכבוד יום האישה, וזו לא חייבת להיות מתנה שתעלה לך הרבה כסף, או בכלל.

1. תביא לה גביע ניצחון

צריך לזכור שיום האישה הוא לא יום הולדת. הוא בסך הכל הזדמנות להגיד לנשים המשמעותיות בחייך: אני מעריך אתכן, אני רואה את מה שאתן עושות, אתן אלופות. המתנה הסמלית האולטימטיבית ליום האישה הוא גביע ניצחון, שעליו תכתוב את כל ההצלחות של יקירתך: על היותך אמא מסורה, אישה קרייריסטית, בשלנית מעולה וזמרת מצטיינת.

צילום: shutterstock

2. תכין לה ארוחה מפנקת

אחת המטלות הקשות ביותר בקרב מבוגרים, נשים וגברים, היא לדאוג לאוכל, בין אם זה לילדים ובין אם זה לעצמכם. המתנה הכי מפנקת שתוכל לתת לאשתך היא ארוחת בוקר כיפית עד למיטה, שתכלול את כל הדברים שהיא אוהבת. אם יש לכם ילדים בבית, אתה יכול להכין לכולם ארוחת צהריים גדולה ומשמחת.

צילום: shutterstock

3. תיקח אותה ליום ספא, או לפחות ספא בבית

כל מה שאישה רוצה זה בסך הכל להירגע, לנוח מהריצות, מהכביסות, מהילדים, מהעבודה, פשוט לנוח. אם יש לך יכולת, קח אותה ליום ספא מפנק ומרגיע. אם זה גדול עליך, תביא את הספא אליה הביתה: תקנה לה קרמים, שמני עיסוי, תארגן לה אמבטיה מושקעת עם נרות ריחניים ותן לה את הזמן שלה להירגע ולנשום.

צילום: shutterstock

4. תעשה במקומה 

בכל בית יש חלוקת תפקידים. אחד על הכביסה, השני על השטיפה. אחד על הבישול, השני על הכלים. לכבוד יום האישה, תפנק את האלופה שלך ותעשה גם את המטלות שלה, בנוסף לשלך. אל תשכח לספר לה שעשית את זה ושהיא מוזמנת לצאת עם חברה לקפה, כי אחרת, מה הטעם?

צילום: shutterstock

5. תקנה לה בגד

אתה בטח אומר לעצמך, "אבל יש לה מלא בגדים, מה היא צריכה עוד?", וזה ככל הנראה נכון, אבל הבגד שתקנה לה יהיה שונה. הפעם זה יבוא ממך, בגד שבחרת לה בעצמך, והכי חשוב מה שתגיד לה כשתביא אותו: בעיני את יפה בכל מצב, וברור לי שתיראי יפה גם בבגד הזה.

צילום: shutterstock

6. תכתוב לה שיר 

כל המטרה של יום האישה היא לומר לה כמה טובה ומדהימה היא, איך היא מצטיינת בכל התחומים ואיזו עוצמתית היא. ואיזו דרך יותר טובה מלעשות זאת בשיר? אם יש לך כישרון כתיבה, אין ספק ששיר שמוקדש לאהובתך ירגש אותה יותר מהכל.

צילום: shutterstock

7. בושם ועגילים

בסופו של דבר, גם המתנות הרגילות והבנאליות כמו בושם ועגילים, יכולות להיות מתנות מושלמות שישמחו את האישה שלך. מה שחשוב הוא שתתייחס אליה, שתראה לה כמה שאתה מעריך אותה, ושתקדיש יום אחד בשנה כדי להודות בפניה עד כמה היא חשובה לך ולעולם.

צילום: shutterstock