זוגיות טובה יותר בלי לקום מהספה: הכירו את היועצות של האינסטגרם

יועצות הזוגיות כבר מזמן לא מחכות לנו רק על הספה בקליניקה. התפתחות הרשתות החברתיות מאפשרת לשאוב תוכן זמין ואיכותי בכל רגע, ליקטנו עבורכם את כוכבות האינסטגרם שיתנו לכם טיפים לזוגיות טובה יותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/22 16:07 כז בחשון התשפג

זוגיות טובה יותר בלי לקום מהספה: הכירו את היועצות של האינסטגרם
צילום: shutterstock

הרשתות החברתיות כבר מזמן הפכו לכלי יעיל עבור כולנו. מתכונים, עצות להרדמת ילדים וגם טיפים לחיסכון פנסיוני, הכל קיים, הכל שם. האפליקציות המוכרות מהבהבות על המסך עם עדכונים שוטפים והאצבעות כבר מוכנות ללחיצה ודפדוף. כולנו שואפים לנהל את הזמן טוב יותר, והנה, דווקא עם הרשתות החברתיות, שידועות בתור שואבות הזמן הגדולות ביותר, אפשר לנצל את הרגע ולהפוך אותו לאפקטיבי. את מדריכות הזוגיות אפשר לפגוש באופן נגיש יותר, ולא רק על הספה בקליניקה. הנה חשבונות האינסטגרם שיתנו לכם טיפים לזוגיות מוצלחת. 

1. בת חן וייל 

ללמד זוגות צעירים על זוגיות ואהבה במבט בריא

היא נשואה לנתנאל ואמא לרות, אברהם ואהרן. מדריכת כלות, יועצת זוגית ומינית מומחית לנשואים טריים. לפני 3 שנים הקימה את "להיות אישה" - קהילת הנשואות הטריות הדתיות הגדולה בארץ שנותנת מענה ושבט נשים ואחיות לאלפי נשים בנושאי זוגיות ונשיות, "אני משתדלת ללמד זוגות צעירים על זוגיות ואהבה במבט בריא, מיטיב ומציאותי", והיא גם לא מהססת לעסוק בשאלות מורכבות המופנות אליה. אגב, גם בעלה מנהל קהילה לנשואים טריים בשם "גבר גבר". 

2. נטע ברודיאנסקי

שאלות אישיות ורגעים של החיים עצמם 

היא רק בת 27 וכבר הפכה להיות אחת ממדריכות הכלה הכי עסוקות ומפורסמות בישראל. היא מייעצת לזוגות, כלות ורווקות ואף השיקה קורס ראשון מסוגו על איך מתחזקים את הקשר בימי הנידה.לחשבון האינסטגרם שלה נטע מעלה קטעים מחיי היומיום בתור מלוות כלות, שאלות מקצועיות שמופנות אליה, וגם רגעים אישיים מהזוגיות שהיא מתחזקת עם בעלה דוד. 

3. עדן הראל

שיעור תורה שבועי וסרטונים בנושא זוגיות וחיזוק הקשר

צמד מגישי הטלוויזיה מגדלים יחד את ששת ילדיהם, כאשר הבכור הוא בנה של עדן מנישואיה הקודמים ואף לאחרונה חגגו 15 שנות נישואין. השניים, שהכירו במסגרת עבודתם בטלוויזיה חזרו בתשובה, ומאז הם מעבירים סדנאות והרצאות בנושא זוגיות, כמו גם מופע שבו הם מספרים את סיפור חייהם. בחשבון האינסטגרם שלה, המונה למעלה ממאה אלף עוקבים, עדן משתפת את שיעור התורה השבועי שהיא מעבירה, בנוסף לסרטונים בנושא זוגיות וחיזוק הקשר. 

4. ענהאל שמואלי

מנטורית זוגיות מוסמכת ובלוגרית מוכרת עם עשרות אלפי עוקבים ברשת

למעלה מעשור חלף מאז פרץ לחיינו אחד מזוגות הריאליטי הכי מוכרים של המגזר. שוש ושושה, או בשמם המקורי עקיבא וענהאל, השתתפו בעונה השנייה של "המירוץ למיליון", ומאז הפכו לכוכבים. בתקופה שאחרי התוכנית הם נהגו להעביר הרצאות על זוגיות וחיזוק הקשר המשפחתי, עד שענהאל הפכה להיות מנטורית זוגיות מוסמכת ובלוגרית מוכרת עם עשרות אלפי עוקבים ברשת. מאז היא כבר הספיקה לחנוך סדנאות לרווקים ולהוציא את הספר "זמן זוגי". בעמוד האינסטגרם היא משתפת ברגעים אישיים ובתובנות משמעותיות תחת ההשטאג "דקה לשבת". 

5. טל אלטמן 

איך לגדל ולגדול עם ילדים

כתבת, בלוגרית ומסדרת בתים, נשואה לאהרון שנשוי לצבא, וביחד זוכים לגדל את האוצרות משי ושילה. לדבריה, האינסטגרם היה כלי שהרגיש לה כמו חור שחור ושואב זמן, "עד שהכרתי את הקונמארי (שיטת סדר יפני). בזמן הקורונה עשיתי סדר בבית שהשפיע על כל החיים, וראיתי כמה טוב כבר קיים וכמה אפשר ליצור באינסטגרם". היא כותבת על השילוב של אמהות ועצמאות, עבודה והגשמה, ארוחות ערב מהירות, על טעימה מפרשת שבוע בשישי, על סדר בבית בקלות ועל תכלס איך לגדל ולגדול עם ילדים.