הדרכת הורים "אמא, מה זה וסת?": 5 אושיות הרשת שכל הורה לילדים חייב להכיר

הרשתות החברתיות כבר מזמן הפכו לכלי יעיל עבור כולנו, ולא רק בעדכוני רכילות משפחתיים. אספנו עבורכם את מצעד אושיות הרשת, בפייסבוק ובאינסטגרם, שיתנו לכם את הטיפים הכי טובים בנושא הורות וילדים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 13/09/22 17:58 יז באלול התשפב

"אמא, מה זה וסת?": 5 אושיות הרשת שכל הורה לילדים חייב להכיר
צילום: shutterstock

1. יעל שוורץ

הלוחשת לגננות ולהורים, יועצת ומרצה. יעל מתמחה בליווי שני קהלים: גננות והורים(משפחות) כבר מעל ל-30 שנה. בעברה ליוותה מאות משפחות בדרך להתנהלות משפחתית רגועה ומכבדת. בנוסף, היא עובדת בשיתוף פעולה עם ערוץ הופ ומנהלת את קבוצות הווטסאפ של ההורים בערוץ  ונוהגת להופיע בתוכניות טלוויזיה ורדיו שונות בתחום החינוך. בפרופילים שלה ברשתות החברתיות תוכלו למצוא אלפי עוקבים, כאשר באינטסגרם היא משתפת גם סרטוני הדרכה. 

2. גילת בנט

רעייתו של ראש הממשלה החליפי היא קונדיטורית מוסמכת וגם מנחת הורים מטעם מכון אדלר. בחשבונות האינסטגרם והפייסבוק הרשמיים שלה יש כבר אלפי עוקבים, ושם היא מחלקת טיפים על גמילה מחיתולים וייעוץ שינה. גילת נוהגת לשתף את קהל העוקבים במקרים שמתקבלים אצלה בקליניקה, ובתשובות שהיא מעניקה כדי להגיע לפתרון המיטבי עבור הילדים וגם ההורים. 

3. עינת נתן 

עשרות אלפי העוקבים של עינת נתן באינסטגרם וגם בפייסבוק מוכיחים שמדובר באחת ממנחות ההורים המוכרות בישראל. היא מרצה, כותבת טורים, אשת תקשורת בתחום המשפחה וגם סופרת מוערכת. נשואה ואם לחמישה ילדים. בפוסטים ארוכים שהיא מעלה לרשתות החברתיות נוהגת עינת לשתף בתחושותיה האישיות על גידול ילדים, ועל פי התגובות המפרגנות היא לגמרי מצליחה לשמח את ההורים. 

4. מנוחה פוקס

סופרת הילדים הכי מוכרת במגזר החרדי כבר הוציאה מאות ספרים לילדים בגיל הרך וגם לנוער ולמבוגרים. היא מעבירה סדנאות, כותבת טורים ומרצה בפני הורים ומורים. לחשבון האינסטגרם שלה היא מעלה שאלות רלוונטיות לכל בית, ומשתפת את אלפי העוקבים במענה פשוט וממוקד. הפרופיל הזה מיועד להורים עסוקים שקצרים בזמן, ורוצים לקבל במהירות מידע קונקרטי וטיפים מעשיים. 

5. אפרת וקסלר

אלפי העוקבים בפייסבוק ובאינסטגרם של אפרת וקסלר כבר ראו את הביוגרפיה המרשימה שלה. היא מנחת הורים בגישה היקשרותית-מערכתית, מומחית בגמילה מחיתולים והפרעות צרכים בגיל הרך וגם מוסמכת בחינוך למיניות בריאה. בפייסבוק שלה תוכלו למצוא פוסטים ארוכים יותר וסיפורים אישיים, ואילו באינסטגרם, כיאה למעמד, התוכן קצר וממוקד יותר, ועדיין מטפל בשאלות מהותיות: "אמא, מה זה וסת?", שם תמצאו את התשובה.