שאל את הרב | ראיתי את בעלי משוטט באתר היכרויות

שאלה שהתקבלה במערכת כיפה מציפה את אחד הנושאים הרגישים והחשובים ביותר בין בני הזוג: האמון. מה עושים כאשר הוא נשבר והאם לגלות לצד השני שהסוד שלו התגלה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/22 21:05 טז בסיון התשפב

שאל את הרב | ראיתי את בעלי משוטט באתר היכרויות
צילום: shutterstock

בשנים האחרונות רבו הסיפורים על התחזויות של גברים נשואים באתרי היכרויות, המציגים את עצמם כרווקים המחפשים זוגיות. שאלה שהתקבלה במערכת כיפה מביאה את נקודת מבטה של האישה שגילתה את בעלה כך והיא תוהה מה לעשות. "גיליתי שבעלי נרשם לאתרי הכרויות דיסקרטיות וזה ממש שבר לי את הלב ואת האמון בו. האם לספר לו שראיתי? איך להציג את זה?".

לא טוב לחיות בהסתרה ובחשדנות

הרב יובל שרלו השיב ברגישות ואף התייחס לכאב: "אוי...היכולת של אדם מחוץ לנישואין שלכם לתת לך עצה טובה היא די מוגבלת, בשל העובדה שאני לא מכיר אתכם, לא יודע מה מערכת הקשר ביניכם, מה יכולת התיקון, ועוד ועוד. אם תרצי - כתבי סיפור חיים ארוך יותר ומפורט יותר. אולי אוכל ללמוד מכך כיצד לחלץ מתוך עצמך העצה היותר טובה עבורך. ואם את מבקשת דברים כלליים בלבד, הנה:

"נקודת המוצא היא שבדרך כלל לא טוב לחיות בהסתרה, בחשדנות וכדומה. כדאי לדבר על כך. לא בתקיפה ובהאשמה, כי אם בבירור, בכאב, ברצון לתיקון. את יכולה לקבוע איתו לשבת לדבר, לספר לו בכאב כי ראית את זה, כי את רוצה קודם כל להקשיב לו, לאחר מכן לספר לו מה עבר עלייך בימים הקשים האלה, ולטכס ביחד דרך מה נכון לעשות ביניכם. בדרך כלל זה הטוב ביותר, אולם כאמור - זה שונה מזוג לזוג. האם את יכולה ללכת בדרך זו".