בלי להזיע: 7 מקומות מושלמים לדייטים במזג האוויר הלוהט

הקיץ הגיע ואיתו מזג האוויר החם. ישיבה בפארק על ספסל לוהט תחת השמש הקופחת היא כבר לא האופציה האידיאלית לדייט. אז מה כן? אספנו בשבילכם 7 רעיונות למקומות שתוכלו לקחת את הדייט שלכם במזג האוויר החם

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 08/06/23 14:54 יט בסיון התשפג

בלי להזיע: 7 מקומות מושלמים לדייטים במזג האוויר הלוהט
צילום: shutterstock

הקיץ הגיע. אם לא שמתם לב לזה, כנראה שלא יצאתם החוצה. השמש קופחת, הלחות בשיאה, ומזג האוויר לא עושה חשק לשבת שעות בפארק על ספסל בוער. בבעיה הזו נתקלים בעיקר זוגות בשלבי הדייטים, שמעוניינים להעביר כמה שעות של היכרות נעימה בלי להפגין עיגולי זיעה אחד מול השני. במיוחד בשבילכם, אספנו שבעה מקומות מושלמים לדייטים בימי הקיץ החמים.

1. המשכיל: מוזיאון

האפשרות הזו לא מתאימה לכל אחד, אבל אם אתם חובבי אמנות או היסטוריה מוזיאון יכול להיות אפשרות נפלאה עבורכם. מקום סגור, ממוזג ושקט שייתן לכם זמן אישי. אם לא מדובר במוזיאון פופולרי שוקק אדם, תוכלו ליהנות גם מפרטיות נעימה.

2. המשביע: בית קפה

האפשרות הפופולרית ביותר לדייט במקום ממוזג היא מסעדה או בית קפה. גם אם אתם לא רוצים להוציא יותר מדי כסף, יש הרבה בתי קפה צנועים שתוכלו למצוא במחירים יחסית מוזלים. ישיבה זה מול זו תחת המזגן הקריר ולצד אוכל טעים היא ללא ספק דייט אידיאלי.

בית קפה

בית קפה צילום: shutterstock

3. הכיפי: מועדון ביליארד

כולנו מכירים את האפשרות ללכת לשחק באולינג, אך משחק ביליארד יכול להיות דייט ארקטיבי לא פחות. הוא בדרך כלל לא הומה אדם, הוא מציע כיבוד קל ושתייה מתוקה, ותוכלו ליהנות יחד ממשחק מחבר תוך כדי שיח נעים במקום ממוזג.

4. המגוון: מרכז קניות

זו אולי אפשרות למצב קצת יותר מתקדם בקשר, אבל בהחלט יכולה לפתור לכם את הבעיה. מרכז קניות מקורה, הכולל בעיקר חנויות של בגדים ומסעדות, יכול להיות מקום מעולה לזוגות שמעדיפים להסתובב ולא לשבת במקום אחד, רק בלי השמש הקופחת בחוץ.

מרכז קניות

מרכז קניות צילום: shutterstock

5. החוויתי: סדנה משותפת

גם כאן מדובר באפשרות לשלב מתקדם יותר, אך בהחלט יכולה להיות גם אחת שתקפיץ את הקשר. אפשר לבחור סדנה ששני בני הזוג אוהבים - סדנת נגרות, בישול, ציור ואפילו ניפוח זכוכית, לזמן אינטימי, חוויתי ומגבש תחת המזגן.

6. האתגרי: חדר בריחה

מקומות הבילוי שהפכו לפופולריים בשנים האחרונות הם חדרי הבריחה. עבור בני זוג שאוהבים אתגרים ופיצוח חידות, חדר בו תינעלו יחד למשך שעה שלמה ותצטרכו לשתף פעולה עד לפיתרון יכול להיות חוויה מגבשת נפלאה.

חדר בריחה

חדר בריחה צילום: shutterstock

7. הפסטורלי: טיילו בהרים

אם אתם בכל זאת לא מוכנים לוותר על הטבע, לכו לטייל בהרים הגבוהים ותיהנו מהרוח הנעימה הנושבת בפסגות. בעיקר בשעות הלילה, הרי גוש עציון מספקים נוף עוצר נשימה ומזג אוויר מושלם.