סיפורי דייטים לא תיארתי לעצמי שהדייט יסתיים עם יונית לוי ועמית סגל במכונית

כשהציעו לי בחור שמתעניין בפוליטיקה, הנחתי שמדובר בתחביב שולי. לא תיארתי לעצמי שבסוף הדייט אני אמצא את עצמי יושבת איתו במכונית וצופה במהדורת החדשות מתוך מחשב נייד

חדשות כיפה שלומית בלאו בוזנח 06/03/23 11:38 יג באדר התשפג

לא תיארתי לעצמי שהדייט יסתיים עם יונית לוי ועמית סגל במכונית
צילום: shutterstock

פעם אחת התקשרה אלי שכנה מבוגרת והציעה לי את האחיין שלה. באותה תקופה למדתי תקשורת וקולנוע והתעניינתי מאוד בכל הנושא של טלוויזיה. השכנה סיפרה שהאחיין שלה הוא בחור פוליטי כזה, שמעורב מאוד בחדשות, והיא חושבת שיהיה לנו מעניין ביחד. זה נשמע טוב, דיברתי איתו ובאמת קבענו להיפגש.

"בחור פוליטי כזה" זה מישהו שלא מפסיק לדבר על פוליטיקה

החלטנו שנלך לשבת בבית קפה מסוים, כי היה אמור לרדת גשם באותו ערב. אספתי אותו עם הרכב שלי ונסענו לבית הקפה המדובר. בדרך גיליתי ש"בחור פוליטי כזה" הכוונה למישהו שלא מפסיק לדבר על פוליטיקה. עד שהגענו לבית הקפה קיבלתי סקירה מפורטת של היתרונות והחסרונות בכל מפלגה שהייתה באותו זמן בכנסת, וגם כשניסיתי לדבר על עניינים אחרים זה מהר מאוד חזר לפוליטיקה. אז בסדר, זה תחום שעניין במידה מסוימת גם אותי, אבל לא חשבתי להיות מעורבת בו עד כדי כך, בטח לא ברמה הרגשית שאותו בחור נכנס לזה. התחלתי להגיד מה דעתי על שר כלשהו, אם כבר אנחנו מדברים על הנושא, אבל הבחור קטע אותי מיד ורמז שאני לא מבינה כלום ושדעתו על השר שונה לחלוטין. 

מצאנו את עצמנו יושבים באוטו ומנסים לחשוב מה לעשות

הגענו לבית הקפה וגילינו שהמקום סגור ונעול. במקביל התחיל לרדת הגשם המובטח ולא ידענו לאן ללכת. לא הכרנו בתי קפה אחרים באזור, והגשם מנע מאיתנו לשבת באיזה פארק או להסתובב סתם בחוץ. מצאנו את עצמנו יושבים באוטו ומנסים לחשוב מה לעשות. חשבתי שעוד ויכוח פוליטי אחד ואני אשתגע. ממש לא ציפיתי לקמפיין בחירות כשהחלטתי להיפגש עם הבחור הזה. ובכלל, נראה שדעתו הפוליטית די שונה משלי. עם כל אחד אחר זה לא היה מפריע לי בכלל, זה לא קריטריון מבחינתי בבחירת בן זוג, אבל כשהוא מושקע בזה כל כך רגשית זה מעלה חשש שאולי בעתיד הנושא הזה יהיה מקור לריבים בינינו. מה אם ימנו חבר כנסת שהוא לא מחבב אבל אני כן? מה אם הממשלה תעביר חוק שבעיניו הוא מצוין אבל בעיניי לא? סתם ככה זה לא משנה, אבל היה ברור לי שהוא יראה בזה עילה לוויכוחים בלתי נגמרים. 

צילום: shutterstock

הבחור הציע שנשב באוטו ונראה חדשות

אבל נו, היינו תקועים ברכב. בלית ברירה הצעתי שאולי אביא את המחשב הנייד שלי, שהיה מונח על המושב האחורי, ונצפה יחד בסרט. לפחות נהפוך את הלימון ללימונדה, ואני לא אצטרך לשמוע למה המקום השביעי ברשימת וואטאבר ניתן לחבר כנסת מסוים שלא בצדק. את מי זה מעניין? רק שמע הבחור שיש לי מחשב ברכב והעיניים שלו נדלקו. "אפשר לצפות ביחד בסרט", הוא אמר, "או ש... מה השעה? תיכף יש חדשות, נכון?".

בהיתי בו, קצת בהלם. הוא באמת הציע הרגע שנשב באוטו ונצפה בחדשות? מה אנחנו, זוג זקנים? בדייט הבא אולי אציע שנלך לחלק פירורים ליונים בכיכר או שנשב בלובי של איזו מרפאה. אבל הבחור כבר התרגש מהרעיון שלו, והייתי כבר בשלב שלא היה לי כוח להתווכח איתו עוד. תארו לכם את הסיטואציה: מצאתי את עצמי יושבת במגרש חניה חצי ריק, מחוץ לבית קפה סגור, מסביב לאוטו יורד גשם כבד, ואנחנו צופים בחדשות השעה שמונה במחשב הנייד שלי. כשהפגישה הזו התחילה לא תיארתי לעצמי שהיא תסתיים עם יונית לוי ועמית סגל במכונית. 

בקושי אמר לי להתראות לפני שרץ, כנראה כדי להספיק את התחזית

אני לא ממש זוכרת מה אמרו בחדשות באותו ערב, למרות שקיבלתי את חוות דעתו הספציפית של הבחור על כל מילה שנאמרה שם. ניצלתי את הפסקת הפרסומות כדי להגיד שהסוללה במחשב תיכף תיגמר וכדאי לסיים את הדייט בשלב הזה. כשהורדתי את הבחור ליד הבית שלו הוא בקושי אמר לי להתראות לפני שרץ במעלה המדרגות, כנראה כדי להספיק את התחזית. האירוע המטורלל הזה לימד אותי שכדאי להשאיר את המחשב הנייד בבית כשאני יוצאת לפגישה. ושבפעם הבאה שאצא עם בחור שחי ונושם פוליטיקה, עדיף כמה שיותר מהר להחזיר את השידור לאולפן.